Глава 10. Біль.
Дракон. Він великою білою плямою кружляв біля ріки. Ревів гучніше за серени, що аж вікна дрижать. Але Дарина не боїться. Фізичний біль, ось нове відчуття.
Дівчина, забувши попередні проблеми, затулила собі вуха. У голові була лише одна думка: "Як втекти від звуку?". Дарину вже почало нудити. Вона, зібравши усі сили, що ще залишалися в тілі, дала драла, тільки б більше не чути реву.
Коли дівчина потрапила у місто, помітила, що воно знов перетворилося на мертве. Вікна та двері зачинені, магазини та ресторани не працюють. Тут сховку шукати, як воду решетом носити. Але куди йти? Що робити? Де нитка Аріадни?
Дарина забігає до підземного переходу, але це не сильно допомогло від шуму. Тільки дало видимість сховку і заспокоїло.
— Треба щось придумувати!! Думай!! Думай!! — Дівчина була у відчаї, але капітулювати не збиралась. — Алюр три хрести! Невже не можна нічого подіяти?
Глава 11. Порятунок.
Дарина готова була знов бігти, але неочікувано дракон замовк. Тиша наступила настільки різко, що у вухах задзвеніло. Дарина підняла широко відкриті очі.
— Такого я не очікувала.. Ну хоч тепер жити можна без болю у вухах. — Видихнувши, вона пішла на поверхню.
На небі тільки хмари.
— І куди цей страхопуд подівсь? — Дівчина була розлючена. Її переймало, що ця тварина завдала їй неприємностей. Про ситуацію з друзями і думки не спливло. — Оце він собака.. Взяв навів тут шуму і полетів. Трясця його матері.
Дарина простояла на місці десь хвилин зо п'ять – роздивлялася небосхил. Потім оглянувши себе, готова була йти додому, та виявила що загубила телефон. Ні в кишенях, ні в рюкзаку його не було.
У дівчини була паніка, вона знала, що на новий зайвих коштів в матері немає. А ще на старому так багато гарних фотографій кота, що залишився в Україні. Треба йти шукать, навряд хтось його знайшов – на вулицях ані рудої миші. Головне згадати, яким шляхом дівчина тікала від тієї тварюки, і телефон вже не буде великим питанням.
Спочатку оглянувши поруч із місцем, де стояла, Дарина потяглась вузькими вуличками. Дивилася пильно: кожний закуток, кожне подвір'я озирнула. Ніц нема. Зовсім. Тільки сірий пил.