2 hafta sonraÖpücüğün üzerinden 2 hafta geçmişti fakat Neymar hiçbirşey yaşanmamış gibi davranıyordu. Fazla konuşmuyor, göz göze bile gelmiyorduk. Yaptıklarına anlam vermek herzamankinden de zor olmuştu. Benden hoşlandığını biliyordum, o da benim ondan hoşlandığımı biliyordu ve bu fazlasıyla tuhaftı, altında bir neden olduğunu az çok anlayabilmiştim.
Nasıl tepki vereceğini kestiremediğim için Rafaella'ya da bu konu hakkında bahsetmemiştim. Ama büyük ihtimalle Neymar'la konuşmuştur, diye düşünüyorum.
◆◆◆◆◆◆◆◆
Spor ayakkabılarımın bağcıklarını bağladım ve son bir kez anahtarlarımı kontrol ettim. Kapıyı kapıyorken Rafa bağırdı:
'' Nereyeee''
Bende fazla beklemeden cevap verdim. ''Koşuya.''''İyi, antrenmana geç kalma.''
Kahretsin! Antrenmanı unutmuştum. Koşarsam yorulacak, antrenman da halsiz düşecektim. En iyisi sahilde kısa bir yürüyüş yapıyım, sonrada eve gelip dinlenirim diyerekten yoluma koyuldum.
Saat 09:17 yi gösteriyordu. Etraf sakindi. Kuşların cıvıltıları, dalgaların kayalara çarparak çıkardığı seslerle buluşuyordu. Yerler, evvelsi gün yağan yağmur dolayısıyla hafif ıslaktı. Güneş, az da olsa kendini bulutların arasından gösteriyordu ve bunların hepsi , sizinde anlayabileceğiniz gibi, insana pozitif enerji veriyordu. Yürürken dikkatiniz dağılmaması elde değildi. Hangi insan şu masmavi deniz karşısında dikkatini toplayabilirdi ki?
Evet, işte ben de tam dediğim gibi, denize odaklanmış yürürken bunun daha fazla devam edemeyeceğini anlayıp kendimi bir markete attım. Uyku sersemi gibiydim, toparlanmam gerekiyordu. Adımlarımı içeceklerin olduğu reyona doğru yönelttim. Gözlerimle o vazgeçemediğim soğuk kahveyi aradım. Ah, dünyanın en şanssız insanı olduğumu söylememe gerek yok galiba. Bir tane kalmıştı ve o da en üst raftaydı. Boyum kısa değildi, aslında gayet uzun sayılırdım fakat yetişemiyordum.
Parmak ucumda zıplamayı deneyecekken açık renkli, uzun bir kol kahveye uzandı ve bana uzattı. Bu kişinin Neymar olmasını isterdim, filmlerdeki gibi olurduk ne güzel. Of, ne diyorum ben.
Fakat o olmadığından adım gibi emindim. Neymar beyaz tenli değildi ve boyu benimle aynı sayılırdı. Neymarlı düşünceleri aklımdan uçurduğumda başımı çevirdim ve kolun; kıvırcık saçlı, yeşil gözlü, oldukça yakışıklı ve halinden anladığınız gibi uzun boylu birine ait olduğunu gördüm.
Çok geçmeden '' Teşekkürler.'' dedim. O da ''Rica ederim.'' deyip gözden uzaklaştı. Oldukça gizemli birine benziyordu. Merak ediyordum. Adını, yaşını, kim olduğunu...
◆◆◆◆
A/N
Evet bölüm çoook kısa ama uzatmak istemedim, daha fazla yazsaydım zorlama gibi olacaktı. Herneyse.
Yeni bölümüde en kısa zamanda atıcam ❥