❩3❨

127 20 43
                                    

"Vallaha şikayetçiyim memur bey."

Yunho polislere derdini anlatırken polisler ona inanmışa benzemiyordu. O hariç diğerlerinden 'şikayetçiyim' lafını duyman polisler Yunho'nun akıl sağlığından şüphe duyuyorlardı.

"Ya gerçekten memur bey şurada gördüğünüz ayıc- yani Jongho 7/24 vokal yapıyor ve ben bu durumdan rahatsızım."

Jongho Yunho'ya bittin sen bakışlarını atarken polis memuru yönünü ona çevirdi.

"Bu söylenenleri kabul ediyor musunuz bay Choi?"

Jongho yaşlandığı duvardan ayrılıp polislere doğru yaklaştı.

"Memur bey ben vokal yaptığımı kabul ediyorum fakat 7/24 yaptığım koca bir yalan. Sadece haftada iki kez sabahları evde kalıyorum. Onun haricinde hiç evde olmuyorum. Bay Jeong neden böyle düşünüp, rahatsız olduğuna dair hiçbir fikrim yok."

Jongho bakışlarını Yunho'ya çevirdiğinde Yunho'nun ona şaşkınlıkla baktığını fark etti.

"Nasıl yani? Ben her gün aynı saatte senin sesinle uyanıyorum. Bu nasıl mümkün olabilir?"

Polis memuru duyduklarıyla ikiliye bakarken derin bir nefes alarak ikiliye doğru ilerledi.

"Ortada bir şikayet söz konusu olduğu için sizi karakola götürmem gerekiyor. Lütfen zorluk çıkarmayın."

.
.
.

"Gerçekten şuan nezarethanede olduğuma inanamıyorum."

Jongho sinirle söylediğinde Yunho da aynı durumdaydı.

"Gerçekten mutlu oldun mu Yunho Hyung?"

Yunho suçlulukla ellerine bakarken Jongho ona bakmıştı. Yunho da bakışlarını ona çevirdiğinde göz göze geldiler.

"Özür dilerim Jongho. Böyle olmasını istemezdim ama gerçekten her gün senin sesinle uyanıyorum."

Jongho bakışlarını çektiğinde Yunho ona bakmaya devam etmişti. Birkaç saat böyle geçtiğinde ikiside bir süre uykuya daldı. Fakat vicdanı sızlayan ve beyni düşüncelerle dolu olan biri sabaha kadar uyuyamamıştı ve kaçamak bakışlarla karşısındakini izlemişti.

"Tanrı aşkına iki gün evde olmasına rağmen bu nasıl mümkün olabilir?"

.
.
.

Sabah olup nezarethaneden çıktıktan sonra ikili evlerine döndüler. Yunho dün gece sabaha kadar uyuyamamıştı ve biraz uzaklaşmanın faydalı olacağını düşünmüştü.

"Ya işte. Yeni evine girdi vokal yapıyor işte."

Yunho sinirle birkaç eşya toplayarak evden çıktı. Hala Jongho'nun sesi vardı fakat çok yakından geldiğini fark etti. Kapı komşusu olan woosan'ın kapısına kulak dayadığında sesin evden geldiğini fark etti.

"Gerçekten mi ya?"

Yunho kapıyı çaldığında ilk müzik kapandı. Birkaç saniye sonrada kapıyı San açtığında arkasına Wooyoung da geldi.

"Bir açıklama yapacak mısınız?"

Wooyoung ve San birbirlerine baktılar. Yunho aldığı cevapla başını sallayarak aşağıya indi ve arabasına binip ortadan kayboldu. Ne de olsa gerçekleri öğrenmişti ve Jongho'nun yüzüne bakmaya yüzü yoktu. Hiçbir suçu olmamasına rağmen onu suçlamıştı.

"Ah şu ikisi! Ölümüm onların elinden olacak."

...

Umarım beğenirsiniz 💕

05.08.22

Borozan'lı Ayıcık  ❩2Ho❨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin