Ellerimi yıkıyordum hızlı bir şekilde buradan çıkmam lazım...
Ellerimdeki kan çıkıyordu yavaş yavaş
Ama ben bunu ruhumdan nasıl çıkartacağım zorundaydım yaptım ama yapmayabilirdim
Ama istiyordum...Genç kız korkuyla ellerini yıkadı Ama korkusunun nedeni iyice deliriyor olması değildi deli olmak kötü değildi neden olsun sadece kendinden korkuyordu yapabileceklerinden.
Soğuk buz gibi olan kardeşini gömme zamanı gelmişti soğukkanlılıkla kardeşini gömerken aklına kardeşinin ablasına umutla özlemle bakan gözleri geldi pişman mıydı ablası hayır zaten dünya kötü bir yerdi en azından kardeşi bu hayatı yaşamayacaktı sırada abisi vardı ama asıl korkunç olan abisinin kardeşinden daha psikopat olması ablası hep abisini örnek alırdı artık abisi gibi olduğunu kanıtlama vakti gelmişti.
Olaylar nasıl mı başladı....
2012.20.Haziran gecesi saat 3,4 arası kız abisinin hızla çıkışını izledi ve peşinden gitmek istedi.
Korkusunu bir kenara bıraktı çünkü abisi vardı abisi onu her şey den korurdu. Yavaş adımlarla abisinin peşinde ilerliyordu.
Abisi terk edilmiş bir hastaneye gelmişti ne işi vardı burada diye düşündü kız.
Kız abisinin peşinden yavaş adımlarla ilerliyordu, su damlama sesi geliyordu.
Nereden geliyordu meraktan delirmek yerine abisinin peşini bırakarak su sesine gidiyordu su sesi kulağına daha net gelmeye başlarken yaklaştığını anladı
Sessiz bir biçimde ilerlerken bir kahkaha sesi yükseldi biraz uzaktan geliyordu kız panikle orda bir oda görüp içeri girip dolaba saklandı sesler daha net gelmeye başlamıştı paniklemişti korkmuştu abisi de yanında yoktu bu yüzden güçlü durmak zorundaydı. Çünkü abisi böyle öğretmişti.
Şuan düşününce biraz vicdanım sızladı ama başka bir yol yoktu, buna mecburdum. aklıma geçmiş geldi. ah abi, neden, neden abi.
Genç kardeşinin arkasından onunla beraber hastaneye geldiğinin farkındaydı ona ders vermek istedi.
Yaptığı şey doğru değildi madem buraya onu takip ederek geldi güçlü durmak zorunda hep çevresinde onu koruyabilecek insanlar yoktu.
Genç kardeşine öyle bir şey yapmıştı ki kardeşini o gün orda kaybettiğin farkında değildi
o da böyle olsun istemezdi..
Konuşma sesleri geliyordu korkumu bir kenara atıp dolaptan çıktım
Belki akılsızlık yapmış olabilirdim ama ben ondan korkmayacaktım o benden korkucaktı dengeler değişsin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin İzi
General FictionHer olayın bir başlangıcı vardır Tıpkı her olayın sonu olduğu gibi.. Bu kitap kafayı yedirecek olayları asla tahmin edemeyeceksiniz buna eminim. Geçmişin izi yavaş yavaş silinir diye umut etmeyin çünkü silinmiyor sadece üstüne kapatabiliriz zaman h...