Geçmiş bütün gerçekliğiyle unutulmuyor. Silinmiyor.
Ama yol bitti mi? hayır yeni başlıyoruz.
Bütün iradem hala bendeydi hala güçlüydüm bu oyunda duygulara yer yoktu. Çakım kalbime saplanmıştı.
Bütün gözler bendeydi her zaman ki gibi.
Zeki bey bana yaklaşmaya başlamıştı, yanıma yaklaşıp alayla sırıtmaya başladı.
Bende zeki bey'e doğru yönelip kulağına "Zekiliğim sayılı insanlar olunca güvenimin arkasında kalabiliyor" dedim ve alayla sırıttım onun gibi.
Zeki bey dediğim şeye anlam verememişti.
Islığımla beraber Turgay abi kafasını onaylar bir biçimde salladı zeki bey ne olduğunu anlamaya çalışıyordu hala
Kapıdan içeri Nida girmişti Turgay abim elindeki silahı ile Nida'yı hedef almıştı.
Zeki bey kardeşini gördüğünde gözlerindeki korku çok iyiydi.
Nida ağzını aralayıp konuşmaya başladı "ABİ!! KORKUYORUM" geçmiş gözümde canlanır gibi olmuştu.
Zeki bey tepki veremiyordu Ira'da aynı şekilde kalmıştı.
Turgay abi silahını daha çok Nida'ya yakınlaştırmıştı Nida hala ağlıyor ve yalvarıyordu. Benim gibi.
Ira kendine gelip silahını belinden çıkarıp bana doğrultmuştu.
Ira zeki bey'in yerine Turgay'a dönüp "Nida'yı bırak-" zeki bey sözünü bölüp "Ira silahını indir" dedi Turgay abi şaşırmıştı ama ben bir şey olacağının farkındaydım.
Ira sorgulamadan silahını indirdi. zeki bey "Nida gel buraya" dedi Nida korkulu gözlerle abisine bakıyordu Nida "ABİ ÇOK KORKUYORUM" dedi ağlıyordu.
Zeki bey sinirle "NİDA SANA BURAYA GEL DEDİM" Nida korkak korkak adımlamaya başladığı sırada Turgay abi benden bir hareket bekliyordu
"Silahı indirebilirsin" dediğim gibi silahı indirmişti Nida abisinin yanında gidip sıkıca ona sarıldı o sırada Nida eliyle sadece benim anlayabileceğim bir işaret yaptı ve abisinin kulağına yaklaşıp bir şeyler dedi.
Zeki bey kafasını bana çevirip bana bakmaya başladı
Yavaş yavaş bana doğru gelmeye başladı yanıma geldiğinde kalbimin üstünde duran çakıyı çekip çıkardı
Alaylı sırıtışımla bana deliymişim gibi bakmaya başladı.
''Oyun yeni başlıyor: Kartlar tekrar dağıtılıyor piyonlar yeniden diziliyor ama tek farkla artık bitirmek için oynuyorum nakavt etmek için değil'' dediğim şeyle herkes suspus olmuştu.
Nida neler olduğuna anlam vermeye çalışırken Ira kaşları çatık bir şekilde yerdeki çakıya bakıyordu.
..........................................................
Hayat yollarını her bir kişi için ayrı çizer, çakışanlar ya yolları birleştirir yada ayırır peki yolları çıkmaza sürükleyenler, onların hikayesi yeni başlıyordu...
Artık olayların açıklığa kavuşmaya ihtiyacı vardı..
........................................................
Evet kaldığımız yerden devam..
Bekleyenler için özür dilerim sorunlarım vardı aslında kitabı taslaklara atıp öylece bırakmıştım ama bir arkadaşım sayesinde tekrardan devam diyoruzzz.
İlk kitabım olduğu için çekingelerim var ama bunları umarım beraber atlatırız.
Hala okuyan var mıdır?
Bölüm bekleyen olur mu?
Artık aktifim ve kaldığımız yerden devam.
Benimle berber bu dikenle yolda yürümeye var mısınız?
Seviliyorsunuzzzzz.
(372 KELİME)
(Sınır koymak istemiyorum ama beğeninize göre bölüm gelecektir.
Aynı zaman da devam edeceğim.
50 okunma da 10 oy da yeni bölüm yayınlanacaktır.
Yorumlarınızı bekliyor olacağım.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin İzi
General FictionHer olayın bir başlangıcı vardır Tıpkı her olayın sonu olduğu gibi.. Bu kitap kafayı yedirecek olayları asla tahmin edemeyeceksiniz buna eminim. Geçmişin izi yavaş yavaş silinir diye umut etmeyin çünkü silinmiyor sadece üstüne kapatabiliriz zaman h...