Tabii ki bir saniye bile düzgün düşünemeyen bir akla sahip olduğum için saçma bir challenge yapmaya karar verdim. Lanet olası yaz tatili daha 3 gün önce başlamıştı ve ben şimdiden sıkıntıdan ölüyordum. Hemen instaya girdim ve biomu değiştirdim
"Aşık olmama challenge yapıyorum 2 hafta süre kızlar whatsapp gelin numara: 541******* NOT: erkekler gelmesin, iğrenç bir eşcinsel değilim"
Biomu değiştirdikten iki dakika sonra salondan bir haykırış geldi. " ULAN BATU AŞK CHALLENGINA SIÇAYIM İSTEDİĞİNİ YAP DA BARİ BUNDA HOMOFOBİKLİK YAPMA BE İT!" Demir yine başlamıştı söylenmeye. Bazen cidden gay olup olmadığını merak ediyordum. Niye bu kadar korumacıydı ki? Ama onunla inatlaşmamak en iyisiydi. Kafama masa fırlatılmasını istemediğim için biomu değiştirmeye karar verdim. Telefonu açtığımda whatsapp'tan bir mesaj geldiğini fark ettim.
531*******: Challenga var mısın?
Bir an mesajı görünce mutlu oldum. Kimse ciddiye almaz sanmıştım ama görünüşe göre alan olmuş. Cevap vermeden önce aynı anda bir sürü kişiyle uğraşmamak için biomu eskisine çevirdim ve hemen cevap yazdım.
Batuhan: Aa kimse yazmaz sanmıştım mutlu oldum bak şimdi. Kazanana ödül ne olsun?
531*******: Para.
Doğru okuduğumdan emin olmak için gözümü kısıp telefona daha yakından baktım. Aşırı mutlu olmuştum çünkü paraya ihtiyacım vardı. Ama tabii salak gibi aşık olursam bu sefer benim param giderdi. Yine de bozuntuya vermedim.
Batuhan: HARBİ Mİ ÇOK İYİ
531*******: Fakat sana cinsiyetimi söylemeyeceğim.
Sinirle telefona baktım. Cinsiyetini bilmediğim birine nasıl aşık olabilirim ki? Hem ben yazmıştım erkek olmaz diye. Hevesim kaçtı.
Batuhan: O zaman kazanan belli. Cinsiyet olmadan nasıl aşık olayım? Hadi bay.
531*******: Hop daha başlamadık yakışıklı, unutma 2 hafta süre var. Eğer bu süre içerisinde bana aşık olmazsan para senindir. Dürüst olacaksın anlaştık mı?
Paraya gerçekten ihtiyacım vardı. Madem kazanacağıma emindim neden olmasın ki? O eğlenir ben paramı alırım ikimize de çıkar olur. En sonunda kabul etmeye karar verdim.
Batuhan: Pekala. Madem cinsiyetini söylemeyeceksin adına ne diyeceğim.
531*******: İstediğin şeyi koy bebeğim sana kalmış.
Yuh daha şimdiden kelebeklendim. Nedense bebeğim kelimesini okuyunca bi yükseldim noluyo sana Batu kendine gel böyle numaralara düşme. İki elimle yüzüme şaplak attıktan sonra romantik olmam gerektiğini düşündüm.
Batuhan: Güzellik diyeyim sana. Görmesem de dünya güzeli olduğuna eminim.
Güzellik: Bana fark etmez.
Batuhan: Hmm pekala, ne seversin?
Güzellik: Sik.
Batuhan: Ne
Güzellik: Sik severim
Telefonu şok içinde bırakmamla bir kahkaha atmam bir oldu. Bu kadar açık sözlü olmasını beklememiştim. Güzelliğin kız olduğundan %90 emin olmuştum. Hangi ruh hastası erkek sik severdi ki?
Batuhan: Eh bende de o var, tadına bakabilirsin istersen ^^
Bunu neden yazdığım hakkında hiç bir fikrim yoktu sadece flörtöz olmaya çalışmıştım ama kendi yazdığımı okuyunca kendimden tiksindim. Aşırı saçmaydı. Kafamı yastığa gömdüm. Ve sessiz bir çığlık attım kendimden utanmıştım. Kafamı kaldırdığımda telefonda yeni bir mesaj vardı.
Güzellik: Her yemeyi seven bok yeseydi neslimiz tükenmişti bebeğim
Bir dakika. O bana laf mı soktu demin?.. Pekala bu iş eğlenceli bir hal alıyor.
---------------
Ya havle ne yazıyorum lan ben böyle neyse sırf eğlence olsun diye yazıyorum bu bölüm biraz kısa oldu ama ileriki bölümlerde diğer karakterler de yavaştan dahil olacak o yüzden hemen yazmaya gidiyorum bb
-Yazar Hanım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Homofobik Gay // bxb
Romance?: Fakat sana cinsiyetimi söylemeyeceğim. Sinirle telefona baktım. Cinsiyetini bilmediğim birine nasıl aşık olabilirim ki? Batuhan: O zaman kazanan belli. Cinsiyet olmadan nasıl aşık olayım? Hadi bay. ?: Hop daha başlamadık yakışıklı, unutma 2 haft...