Bölüm 8

336 9 4
                                    

  İçinde bulunduğum şokla hızlı adimlarla yürüyerek kafeye dogru gittim. Düşündüm. Sadece düşünüyordum, çocuğun yüzü aklımdan çıkmıyordu. Şaziye'nin erkek çıkmasının çok büyük bir olasılık olduğunu biliyordum. Ama sadece bunu görmezden gelmeyi seçmiştim. Çünkü ondan hoşlanmaya başladığımı biliyordum.

  Ve erkek çıkmıştı. Peki neden tiksinemiyordum? Neden iğrenmemiştim? Neden kalbim sanki maraton koşmuşum gibi atıyordu? Bu sorular aklımda dönüp duruken yavaşça gerçeğin farkına varmaya başlamıştım. Benim alet hiç kalmamıştı. Birinin sikini görene kadar. Daha önce hep hetero porno izleyip kızlara azmaya çalışmıştım. Ve onu da becerememiştim zaten. Ama birinin lanet olası sikini gördüğümde azmıştım.

  Dikkatlice düşündükten sonra başımdan aşağı kaynar sular dökülmüş gibi hissettim. Kızlara kaldıramadığım alet erkeklere kalkıyorsa ben yıllardır tiksindiğim o eşcinsellerden biri olmuyor muydum? Bu düşünce beni korkuttu. Hayır değildim, imkanı yoktu eşcinsel olmamın.

  O an verdiğim aptalca bir kararla bir eskort sitesine girdim ve en tipim gibi duran kadını aradım. Telefonu açan kadın samimi bir sesle konuştu:

-Merhaba! Ben İpek, nasıl yardımcı olabilirim?

Kısa bir duraklamadan sonra cevap verdim:

+Selam İpek, gecelik ne kadar onu sormak için aramıştım.

-Verdiğim hizmete göre fiyat değişiyor.

+Sadece beni kaldırmanı istiyorum.

-Pekala, o zaman şöyle anlaşalım; kaldırabilirsem 200 kaldıramazsam 100.  Ha eğer kaldırdıktan sonra fazlasını istiyorum dersen 500.

+Tamam 200'de anlaşalım.

-Pekala adres lütfen

+xxxx caddesi 246 numarali ev

-Bu akşam geliyorum o zaman?

+Evet..

Yüksek bir ses ile oflayınca servis yapan abla bana baktı. Yüzümdeki ifadeyi görünce kötü hissettiğimi fark etmiş olsa gerek ki, moral verici bir şekilde gülümsedi. Ben de ona gülümseyip telefonuma geri döndüm. Yine bir salaklık yapmıştım işte! Eskort ne ben senin amına koyayım Batuhan!

Gün boyu kafam dağınık bir şekilde kafede oturduktan sonra eve dönmem gerekti çünkü İpek bana saat 12:30 gibi geleceğini söylemişti. Ve saat 12:27'ydi.

Kapı çaldığında neredeyse koşarak açmaya gittim. Demir ve Emre bana tuhaf bir şekilde bakıyordu. Kapıyı açtığımda çok güzel görünen İpek içeriye girdi. "Selam bebeğimm!" Gülümsedim ve odama geçmesi için yolu gösterdim. O sırada Demir bana şok olmuş gibi bakıyordu. Geçen günki olaydan sonea birden böyle bir şey yapmam onu şaşırtmış olacak ki kaşlarını çatıp soru sorar gibi bana bakmaya devam etti.

Umursamadan odama geçtim. Yatağa oturdum. İpek ayaklarımın ucuna gelip yere çöktü. "Yıkandın değil mi?" diye sordu. "Tabii ki!" Hayır yıkanmamıştım. Hatta eve yeni gelmiştim, üzgünüm İpek. Yavaşça pantolonumu açtı ve aletime baktı. Gülümsedi ve dilini değdirdi. Güzel hissetirmesi gerekiyordu. Ama hissettirmiyordu. Sonra ağzının içine alıp ileri geri yapmaya başladı. Ama bir türlü sertleşmiyordum. İpek kendini geri çekti. "Hmm, belki de bir şey hayal etmeyi denemelisin, mesela ilgini çeken birisi varsa?"

Ona baktım. Bana bakıp gülümsedi ve kafa salladı "Tamam eğer başkasını düşünürken sertleşirsen 150'ye anlaşırım." Güldüm, "Pekala." O ileri geri yapmaya devam ederken bir sürü kız düşündüm. Ama olmuyordu. O sırada telefonum titredi, bir mesaj gelmişti. Şaziye'dendi. Kısa bir mesaj

Şaziye: Özür dilerim..

O sırada onun yüzü aklıms geldi. Neden bu kadar güzeldi ki? Hafif kızarık dudakları, burnu ve gözleri.. Gözleri çok güzeldi.. O sırada bir ses duydum "OLDU!" Aşağı baktım; "Ne oldu?!" ve o an aletimin neredeyse patlamak üzere olacak kadar şiştiğini gördüm. Korkuyla aletime bakarken İpek konuştu "Sorun ne?" gözlerim doldu. "Hayal ettiğin kız seni sevmiyor mu?" gözlerim daha da doldu. Kız değil.. İpek'in gözleri büyüdü, hemen ayağa kalkıp bana sarıldı, "Ah canım benim, korkma sorun yok! Senin seçebileceğin bir şey değil." Sırtımı sıvazladı.

Gözümden bir yaş akarken düşündüğüm tek bir şey vardı:

"Babam öğrenirse ne yapacağım?"..

--------------

M

erhaba canlarım, çok uzun süredir yazmıyordum kusuruma bakmayın lütfen. Hayat tuhaf bilirsiniz, fazla meşguldüm. Bir bildirim geldiğinde fark ettim okuyan bir kaç kişi var, dedim bari onlar için yazayım. Bu yazdığım ilk şeylerden birisi olduğu için çok harika olmayabilir ama elimden geldiğince karakterlerin hissettiklerini hissetmeye çalışıyorum. Aynı zamanda bir edebiyat projesi üstünde çalışıyorum, belki bitince yayınlarım ama seven olur mu bilmiyorum. Her neyse bu bölümün yarısını taslaklarımda buldum. Devamını getirdim, umarım beğenmişsinizdir. Yarın belki yeni bölüm atarım. Tekrardan okuyanlara teşekkürler, iyi geceler/günler..

   Sevgiler

-Yazar Hanım


Homofobik Gay // bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin