5

103 7 0
                                    

Aradan 2 sene geçti . Artık okulumda son yılımdı . Bir hafta sonu gitar kursuna gitmeden önce her zamanki gibi sokakta gitar çalıp şarkı söylüyordum ki önüme baktığımda onu gördüm . Dona kalmıştım çok tatlı ve yakışıklıydı . Fazla dikkat çekmeden şarkı söylemeye devam ettim . Daha sonra bana şarkı söylerken eşlik etti . Kalbim küt küt atmaya başlamıştı . Şarkı bittikten sonra sohbet etmeye başladık . Çok güzel sesi vardı . Aynı zamanda gitar çalmaya başladığını söyledi . O da gitar kursuna gidiyormuş . Hemen adını sordum . Adı Mert miş . Daha sonra gitar kursuna gitmek üzere izin istedim . Ve hızlı adımlarla uzaklaştım . Arkadan bana seslendi bir daha görüşür muyuz dedi . Benim hızlı atan kalbim daha da hızlanmıştı . Arkamı döndüm görüşürüz dedim . Hemen oradan uzaklaştım . Hızlı adımlarla gitar kursuna gittim . Bu gün yeni gelen öğrencilere gitar çalmasını ben öğreticektim . Kursa geldiğimde hazırlanmak için boş bir sınıfa girdim . Hangi şarkıyı öğreticeyime karar verdikten sonra son kez şarkıyı hatırlamak için çalıp söylemeye başladım . Daha sonra kapının aralık olduğunu fark ettim . Biri beni dinliyordu . Kim olduğunu görmek için kapıya doğru koştum ama yetişemedim . Ders zili çalınca yeni öğrencilerin ve öğretmenin olduğu sınıfa girdim . Öğretmenim benden bahsediyordu. Hatta resmen beni övüyordu . Kapıyı çaldım ve öğretmenin yanına gittim . Yeni öğrencilere doğru döndüğümde çok şaşırmıştım . Çünkü mert karşımda durmuş sırıtıyordu ...

Mutlu Son İsterimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin