8

70 7 0
                                    

İnanmıyorum sınıfta bi tek Mert benimle çalışmak istemişti . Hem sevinmiş hem de üzülmüştüm . Ben de mertle calısmak istiyordum ama diyerleri de benimle çalışmak istediğini söylemişti . Buna öğretmenim de çok şaşırmıştı. Mertin yanına gittim .Üzgün olduğumu anlayınca "neden üzgünsün yoksa benimle çalışacağına sevinmedin mi "
"Yok sevindim ama sınıfta bi tek sen benimle çalışmak istedim oysa sınıfın yarısından fazlası bana benimle çalışmak istediğini söylemişti."
"Şeyy" "Neyy ...Mert söylesene" "Ben sana oy vermesinler diye bir miktar para verdim " "Hepsine mi " "Hepsine" "Neden böyle bir şey yaptın " "Seninle çalışmayı çok istiyordum. Kızdın mı?" "eveeeeeet" Mert mağsum mağsum gözlerimin içine bakıyordu . Belli ki baya üzülmüştü . Tabi ben de onu böyle görmeye dayanamamıştım . "Biraz . Aslında seninle çalışacağıma sevindim diyebilirim " Mert masum masum sırıtmaya başladı. Biz derse geçtik . Çıkışta Mert beni evime bıraktı .Beni kapıda babam karşılamıştı . Pis pis sırıtıyordu . Benim yüzüm iyice kızarmıştı. Ben öyle kaskatı kesilmişken Mert babamla tanışmak için yanı gitmişti . Bir süre sonra Mert izin istedi Babam Mert giderken arkasında yine bekleriz diye bağrıyordu . Babam bana döndü ve kahkaha atarak içeri girdi . Ben dayanamadım "sadece arkadaşım..." diye bağırdım . Babam da karşılık verdi " tabi öyledirrrrr..."

Mutlu Son İsterimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin