Merti görünce kaskatı kesilmiş ve kıpkırmızı olmuştum . Mert bana doğru koşmaya başlamıştı .Hem koşuyor hemde adımı sesleniyordu.
"Sevda nasılsın . İyi görünmüyorsun . kıpkırmızı olmuşsun ve hareket etmiyorsun ." gamze dalga geçermiś gibi "Neden acaba ?" diyince iyice sinirlenmiştim ve koluna yumrukla vurdum . Gamze sesli bir çığlık atmıştı. Mert gülmeye başlayınca ben de dayanamadım ve güldüm. Sessizlik olunca " EE sen niye geldin bişi mi oldu ?" "Yoo bişi olmadı . canım sıkıldı bişiler yaparız diye seni çağrıyım dedim. "" Biz de gamzeyle alışveriş merkezine gitmiştik. Başka zaman bişiler yapsak ?""peki o zaman 2gün sonra seninle kurs çıkışı biyerlere gitcez""tmm olur o zaman " " tmm yarın seni ben alcam evden beraber gitcez unutma hadi görüşürüz" "görüşürüz" gamze mert gider gitmez koluma yumruk attı ve ben de gamze gibi sesli bir çığlık atmıştım. "Ya niye kabul etmedin." "Knk her şeyi doğumgününü saklamak istiyorum üstelik benim evde yapmam gereken bişi var ""neyse tmm Knk sonra görüşürüz""görüşürüz " dedikten sonra içeri girdim. Hemen yukarı çıktım. Ve aldığım eşyaları denemeye başladım çok güzelleri ve bana da çok yakışmıştı . mertin doğumgününü için çok heyecalıydım. Alışverişe balo için gitmistim ama neyse yine de bi şeyler alabilmiştir . yarın beni mert alacaktı nelerden hoşlanır bilmem lazımdı . yada daha farklı bisi yapabilirdim . mesela... Mesela daha romantik bişi...