6

99 8 0
                                    

Ben de ona karşı gülümsedim . Bir süre bakıştıktan sonra hocanın bana uzun zamandır seslendiğini duydum . Hoca temel dersi kendisi anlatıcağını daha sonra onları benim çalıştıracağımı söyledi . Hoca kendi anlatıcaklarını bitirdikten sonra sınıftan çıktı . Mert sanki hocanın çıkmasını bekliyormuş gibi hemen yanıma koştu . Yanıma gelince heyecanlı heyecanlı konuşmaya başladı . "Senin gitar kursu dediğin benim yeni başladığım kursmuş . Aaaaa ne kadar güzel bir tesadüf :D " mertin bu kadar sevinmesi beni şaşırtmıştı . "Evet ben de çok şaşırdım . Gerçekten çok güzel bir tesadüf :D " Bir süre sessizlik olduktan sonra "Derse geçsek iyi olur :D" dedim . "O zaman konuşmamıza çıkışta devam ederiz" dedi ve derse geçtim . Nedense sınıftakilerden çok mert soru soruyordu dersin bitmesine 5-10 dk kala Mert beni yanına çağırdı ve yardım istedi . Ona yardım etmek için yanına oturdum . Ne yapması gerektiğini anlatıyordum ki mertin beni dinlemediğini anladım . Sadece donmuş gibi gözümün içine bakıyordu . Bunu farkettiğimde ben de ona baktım . Bir süre bakistik tan sonra bana bişi söylicek gibi oldu . Ama bişi demedi . Zil çaldı ve biz sahile doğru yürümeye başladık . Başta evime bırakmak istedi . Ama ben istemedim . Aslında istiyordum ama bunu yapamazdım . Çünkü bizim sokaktaki teyzeler bizi görseydi hemen yanlış anlayıp mahallede dedikodumu yaparlardı . Bi de onlarla uğraşamazdım . Neyse 1-2 saatlik derin sohbetten sonra veda edip oradan ayrıldım . Eve gittim nedense havalarda uçuyordum . Sanırım mertle aynı kursta olmak beni sevindirmişti . Aslında emin değildim ama ben galiba galiba mertten hoşlanıyordum ...

Mutlu Son İsterimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin