9

68 5 0
                                    

Bu sabah kendimi çok iyi hissediyordum . Sanırım hala dünün etkisindeydim . Sürekli gözümün önüne geliyor ve ben aptal aptal gülüyordum. Üstelik mezuniyet balosuna da 2 haftakalmıştı. Ve ben baloya mertle gitmeyi planlıyordum. Ama ona bunu nasıl söyliceğime dair hiçbir fikrim yoktu. Ya benimle gitmek istemezse ya onu sevdiğimi anlarsa ya öğrendiğinde benden uzaklaşırsa. İçimde belli belirsiz bir korku vardı . O kadar çok korkuyordum ki en son bu korkuyu evden kaçarken yaşamıştım . O zaman da ne yapacağımı bilmeden hareket etmiştim .En sonunda da kendime daha iyi bir hayat sunmuştum . Ama bu sefer herşey yolunda gitmezse ben o zaman ne yapardım . Onun o güzel gülüşünü görmeden o güzel sesini duymadan ben napardım . Gerçekten çok korkuyordum . Ve napcağımı hic bilmiyordum .Neyse en azından bugün tatildi ve bunu düşünmem için fazlasıyla zamanım vardı.Tam bu sırada babam alt kattan bana sesleniyordu "haddi küçük meleğim kahvaltı hazır" küçük meleğim mi ? yok artık..."geliyorum babaaa" Aşağı indiğinde babamın yüzünde masum bir gülümseme vardı. Çünkü ben her zaman Selime babademezdim. Çok nadir baba diyordum . Kahvaltım bittikten sonra balo için alışverişe gitmeye karar verdim. En iyi arkdaşım Gamzeyi aradım ve şoförüme bizi istediğim yere gitmesi için adresi verdim. Yolda da gamzeye merti anlattım "knk ben mert diye birisiyle tanıştım ve..." ben sözümü bitirmeden game bir sürü soru sormaya başlamıştı. "Yakışıklı mı , nasıl tanıştınız ,ondan hoşlanıyomusun , nerde tanıştınız ,ne zaman tanıştınız ,neden bana Anlatmadım , öyle olsun sevda iyi arkadaşız sanıyordum ..." ben iyice bunalmıştım ve sözünü kestim ." Gamze arada nefes al boğulucaksın." "e sen de anlat o zaman" gamzye yer şeyi en ince detayına kadar anlattım ve biter bitmez gamze nefes almadan konuşmaya devam etti ." inanamıyorum sen o çocuktan ciddi ciddi hoşlanıyorsun . Hatta sen metre aşık olmuşsun" benim yüzüm domates gibi kızarmıştı ve konuşmakta gerçekten zorluk çekiyordum "şeyy ... Belki" gamze bana dik dik bakarak " belki ?" "tamam tamam itiraf ediyorum evet merte aşık oldum onu çok seviyorum." Gamze kahkaha atmaya başlamıştı.

Mutlu Son İsterimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin