Σήμερα θα πάω μαζί του στο κλάμπ. Ήταν ήδη απόγευμα οπότε έκανα την ρουτίνα μου και το μπάνιο μου. Από μακιγιάζ και μαλλιά έκανα αυτά. Από φόρεμα έβαλα αυτό:
Έβαλα άρωμα βανίλια και κατέβηκα στην κουζίνα μέχρι να έρθει.
Δεν άργησε να έρθει. Χτυπάει η πόρτα
Ariana: Είστε κούκλος!
Jm: Κόψε τον πληθυντικό Ariana. Είμαστε εκτός δουλειάς!
Ariana: Οκ όπως θες λοιπόν. Πάμε;
Jm: Όχι τόσο γρήγορα μωρό μου. Πρώτα θέλω να κάνω αυτό.
Με κόλλησε στην πόρτα και με φίλησε στα χείλη και στο λαιμό. Δεν άντεξα και τον φίλησα πίσω. Τον έπιασα από τον αυχένα και εκείνος από την μέση. Δεν με άφηνε αλλά ούτε και εγώ.
Ariana: Jiminah-hh πάμε;
Jm: Μετά θα αναστενάζεις με το δίκιο σου! 😉
Μου χαμογέλασε πλάγια και αφού κλείδωσα το σπίτι ξεκινήσαμε για το κλαμπ.
~~~~~~~~~~~
Αφού φτάσαμε πήγαμε στο τραπέζι και παραγγείλαμε!
Ariana: Τι θα πάρεις;
Jm: Εσένα στο ποτήρι! 🔥
Ariana: Κόψε το καμάκι. Δεν σε παίρνει!
Jm: Εμένα ή εσένα ; Με το ζόρι κρατιέμαι μην σου σκίσω αυτό που φοράς!
Ariana: Σκίστο στο σπίτι αμα θες!
Jm: Άλλα πράγματα θα κάνω στο σπίτι.
Ariana: Ανυπομονώ τότε Daddy! 🔥
Jm: Έτσι θέλω να με φωνάζεις οταν το κάνουμε! 😉
Ariana: Το όνομα σου θα αναστενάζω όταν το κάνουμε.
Jm: Ακόμα καλύτερα για μένα!
Καθίσαμε, μιλήσαμε όσο μπορούσαμε και εφόσον είχε ήδη πάει 2 το πρωί και είχαμε πιει αρκετά αλλά είχαμε τις αισθήσεις μας ξεκινήσαμε για το σπίτι.
~~~~~~~~~~~
Jm: Και τώρα μου ανήκεις! 🔥
Ariana: Μόνο σε εσένα θέλω να ανήκω Jimin!
Jm: Το κρατάω αυτό! 😉
Με έριξε στο κρεβάτι και ήρθε από πάνω μου. Βγάλαμε τα ρούχα μας και είχαμε μείνει με τα εσώρουχα και οι 2 μας. Ξεκίνησε να με φιλάει στα χείλη ενώ ήδη έπαιζε με την υγρή περιοχή μου. Πήγαινε προς τον λαιμό μου ενώ είχα αρχίσει να φωνάζω το όνομα του και ταυτόχρονα γάντζωνα τα σεντόνια από την ευχαρίστηση που μου προκαλούσε ενώ το σώμα μου ανασηκωνόταν όλη την ώρα. Συνέχισε να με φιλάει στο στήθος και όλο και κατέβαινε. Έφτασε προς την περιοχή μου ενώ ξεκίνησε να κάνει την δουλειά του. Δεν ήξερα ότι ήταν τόσο καλός. Ήταν η πρώτη μας νύχτα στην ουσία. Αφού τελείωσε και με είχε ανάψει φουλ ανέβηκα πάνω του και ξεκίνησα να τον φιλάω στα χείλη ενώ το χέρι μου το είχα μέσα από το εσώρουχο του και τον βασάνιζα όπως έκανε και εκείνος. Πήγαινα προς τον λαιμό του ενώ είχε πίσω το κεφάλι του από την ευχαρίστηση που ένιωθε. Είχε κλειστά τα μάτια και μπορούσα άνετα να καταλάβω πόσο είχε ανάψει. Φώναζε και αναστέναζε το όνομα μου συνέχεια. Πήγαινα προς τους κοιλιακούς του και οι αναστεναγμοί του χειροτέρευαν. Τόσο που ήμουν έτοιμη να τελειώσω. Πήγαινα όλο και πιο κάτω και έφτασα στο σημείο του. Του έβγαλα το εσώρουχο και ξεκίνησα να κάνω την δουλειά μου. Όλη την ώρα αναστέναζε και εμένα με έφτιαχνε ακόμα περισσότερο. Αφού τελείωσα με γυρίζει και μπαίνει μέσα μου με γρήγορες κινήσεις ενώ ταυτόχρονα δίναμε γλωσσόφιλο. Η ηδονή που νιώθαμε και οι 2 μας ήταν ότι καλύτερο.
Ariana: Jiminah-hhh
Jm: Είσαι τόσο καλή γαμώτο σου!
Ariana: Θα τελειώσω. Δεν αντέχω!
Jm: Μαζί θα τελειώσουμε μωρό μου!
Ariana: Δεν αντέχω άλλο.
Jm: Λίγο υπομονή. Έρχεται! 🔥
Τελειώσαμε ταυτόχρονα ενώ πήγαμε πίσω το κεφάλι και οι 2 μας και αναστενάξαμε τα ονόματα του άλλου. Σκέπασε τα γυμνά μας κορμιά με το σεντόνι και κοιμηθήκαμε αγκαλιά!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Τα λέμε στο επόμενο! 💜
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
VOCÊ ESTÁ LENDO
~My Sexy Boss~🔥
ContoΕίναι μια κοπέλα η Ariana και είναι 23. Μένει μόνιμα Busan ενώ οι γονείς της έχουν πεθάνει σε δυστύχημα. Πως θα της έρθουν τα πράγματα; Τι θα συναντήσει; Ή μάλλον ποιόν θα γνωρίσει; Όλα στην πορεία