Σήμερα θα κάτσω σπίτι. Θα έρθει το μωρό μου. Θέλω τόσο πολύ να τον δω. Επειδή ήθελα να γίνω ομορφη για εκεινον ξεκίνησα να κάνω την ρουτίνα μου και το μπάνιο μου. Από μακιγιάζ και μαλλιά έκανα αυτά ενώ από ρουχα έβαλα αυτά
Εβαλα άρωμα βανίλια και κατέβηκα κάτω. Εφτιαξα καφέδες και έβαλα μουσική. Ώσπου χτυπάει η πόρτα
Jm: Πόσο σεξυ είσαι με αυτά που φοράς babygirl🔥
Aria: Για σένα και μόνο τα έβαλα Daddy🔥
Jm: Θέλω τόσο πολύ να κάνουμε έρωτα.
Aria: Εγώ να δεις. Να νιώθω το άγγιγμα σου και το κορμί μου να ανατριχιαζει σε κάθε άγγιγμα σου. Να μου προκαλεις την ηδονή και το παθος. Να μου αφήνεις τα σημάδια σου στο λαιμό μου.
Jm: Πως καταφέρνεις και με ανάβεις έτσι δεν ξέρω.
Aria: Εχω τον τρόπο μου ο οποίος σου αρέσει.
Jm: Ξέρεις τι άλλο μου αρέσει;
Aria: Για να ακουσω Daddy!
Jm: Η ηδονή που μου προκαλείς και οι αναστεναγμοι μου που βγαίνουν από το στόμα μου
Aria: Θέλω στα αλήθεια να σε νιώσω μέσα μου
Jm: Και εγώ θέλω την γευση σου στο στόμα μου εδώ και τώρα babygirl🔥
Ανεβήκαμε στο δωμάτιο και με έριξε στο κρεβάτι. Μου έβγαλε τα ρουχα και τα εσώρουχα ενώ μου δάγκωσε το κατω χειλος μου και αναστεναξα. Ξεκίνησε να με φιλάει στα χείλη, στο λαιμό, στο στήθος ενώ ταυτόχρονα με βασάνιζε στην υγρή περιοχη μου. Όλο και κατέβαινε ενώ είχα πισω το κεφάλι μου και αναστεναζα το όνομα του. Το κορμί μου σε κάθε άγγιγμα του ανασηκωνοταν συνέχεια. Στο όλο θέαμα είχε ανάψει φουλ. Όταν έφτασε στην υγρή περιοχη μου ξεκίνησε να κάνει την δουλειά του. Είχα γαντζωσει τα σεντόνια και αναστεναζα συνέχεια το όνομα του. Όταν τελείωσε ανέβηκα πανω του και αρχισα τα ίδια. Πρώτα του δάγκωσα το κάτω χείλος και αναστέναξε.
Μετά αρχισα να τον φιλάω στα χείλη, στο λαιμό και στους γαμάτους κοιλιακούς του ενώ είχε πισω το κεφάλι του και αναστεναζε το όνομα μου συνέχεια.
Ταυτόχρονα τον βασανιζα στο σημείο του. Όταν έφτασα εκεί ξεκίνησα να κάνω την δουλειά μου ενώ είχε όλη την ώρα πισω το κεφάλι του και αναστεναζε το όνομα μου. Οι αναστεναγμοι του με είχαν πεθάνει. Όταν τελειωσα με μια απότομη κίνηση βρέθηκε απο πανω μου. Μπήκε μέσα μου πρωτα με αργές κινήσεις ενώ ταυτόχρονα με χουφτωνε παντου και δίναμε γλωσσόφιλο. Συνέχιζε με μεγαλυτερη ταχύτητα ενώ ταυτόχρονα είχαμε και οι 2 μας πισω το κεφάλι και βογγαγαμε. Τελείωσε μέσα μου και ενώ είχαμε πισω το κεφάλι μας και αναστεναξαμε τα ονόματα του άλλου ανασηκωθηκε το κορμί μου. Σκέπασε τα κορμιά μας με το σεντόνι και καθίσαμε αγκαλιά ώσπου μας πηρε ο υπνος.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Τα λέμε στο επόμενο💜
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ESTÁS LEYENDO
~My Sexy Boss~🔥
Historia CortaΕίναι μια κοπέλα η Ariana και είναι 23. Μένει μόνιμα Busan ενώ οι γονείς της έχουν πεθάνει σε δυστύχημα. Πως θα της έρθουν τα πράγματα; Τι θα συναντήσει; Ή μάλλον ποιόν θα γνωρίσει; Όλα στην πορεία