Σήμερα θα πάω στην πλατεία. Ένιωθα ότι πάλι θα μου κάνει μαλακία. Μεγάλη κιόλας. Δεν ξέρω γιατί νιώθω έτσι. Πάλι. Τέλος πάντων. Σηκώθηκα και ξεκίνησα να κάνω την ρουτίνα μου και το μπάνιο μου. Από μακιγιάζ και μαλλιά έκανα αυτά ενώ από ρουχα έβαλα αυτά:
Έβαλα άρωμα βανίλια και κατέβηκα κάτω. Ώσπου μου ήρθε ειδοποίηση από ένα άγνωστο νούμερο.Ο δικός σου είναι μαζί μου. Εκείνος μου είπε να σου στείλω.
Έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου. Τι σκατά γίνεται πάλι; Ήθελα να πάω και να δω τι διάολο γίνεται. Έτσι πήρα λεφτά, κινητό κλείδωσα το σπίτι και έφυγα σαν σίφουνας.
Ώσπου τον βλέπω πάλι με γκόμενα. Αυτό ήταν. Πολλά ανεχτηκα.
Γυρισε και με κοίταξε έτσι.Aria: Μπορείς να μου πεις ένα γαμημένο λόγο που μου το έκανες αυτό. Πάλι.
? : Κουκλα μου λίγα τα λόγια σου στο αγόρι μου.
Aria: Αντε και γαμήσου και εσύ. Βουλωσε το. Τσουλα.
Jm: Μπορουμε να μιλήσουμε;
Aria: Να μου πεις τι ; Πάλι τα ίδια; Πόσες φορές θα ακούσω το παραμυθι σου; Ε;
Jm: Η Luna ήταν η πρώτη μου σχέση. Από τότε έχουμε μείνει φίλοι. Δεν συμβαίνει κάτι μεταξυ μας ρε μωρό μου.
Aria: Τίποτα ; Και το μήνυμα;
Jm: Πιο μήνυμα ;
Aria: Κάνεις πως δεν ξέρεις ;
Jm: Όντως δεν ξέρω. Για πιο μηνυμα μου μιλας ;
Aria: Γι αυτό: Ο δικός σου είναι μαζί μου. Εκείνος μου είπε να σου στείλω.
Θυμηθηκες τώρα ;Jm: Δεν το είπα εγώ αυτό. Στο ορκίζομαι.
Aria: Μην ορκιζεσαι σε κάτι που δεν ισχύει. Μέχρι εδώ ήταν. Τελειώσαμε.
Jm: Δεν το εννοείς.
Aria: Το εννοώ. Δεν γουστάρω να βλέπω όλες τις πρωην σου το κατάλαβες; Με πονας γαμω την ζωή μου.
Jm: Αυτό δείχνει ότι δεν με εμπιστευεσαι.
Aria: Κάποιο λόγο θα έχω. Τελειώσαμε. Γυρνα στις τσουλες αφού αυτό ψάχνεις και μην με ενοχλήσεις ξανά.
Jm: Δηλαδή χωρίζουμε ;
Aria: Από ότι φαίνεται μόνο εγώ αγάπησα σε αυτή την γαμημενη σχέση. Εσυ με ήθελες μόνο για τις καύλες σου. Και ναι χωρίζουμε.
Jm: Σε αγαπω γαμωτο........
Aria: Μακάρι να μπορουσα να πω το ίδιο. Αλλά μου άνοιξες τα μάτια.
Jm: Τι μπορώ να κάνω για να γυρίσεις σε μένα;
Aria: Τίποτα παράτα με.
Jm: ΡΕ ARIA ΓΑΜΩΤΟ ΜΟΥ
Aria: ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΜΑΛΑΚΑ.
Jimin's Pov
Γιατί κάνω μαλακιες όλη την ώρα ρε πουστη μου γιατί. Την έχασα. Για πάντα. Και όλα αυτά για δικό μου λάθος. Θα κάνω τα πάντα για να την κερδίσω ξανά. Δεν θα τα παρατήσω. Θα με ακουσει. Πρέπει να με ακουσει. Θέλω να με ακουσει. Την θέλω σαν τρελός και κάνω μαλακίες. Είμαι τελείως μαλάκας.
End Jimin's Pov
Aria's Pov.
Γιατί πάντα μου το κάνει αυτό ; Δεν είμαι αρκετή για κείνον ; Θέλει περισσότερα; Χωρισα μαζί του και νιώθω ήδη μισή. Γαμω την ζωή μου ολα σκατα έγιναν. Πάλι... Όσες μαλακιες και να μου κάνει παντα θα τον θέλω. Σαν τρελή. Δεν μπορώ να τον μισήσω. Δεν θέλω.
End Aria's Pov
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Τα λέμε στο επόμενο💜
Τι θα γίνει; Θα είναι στενάχωρο. Με ένταση. Αλλά και πάθος. Όλα θα τα δείτε στο επόμενο!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
BINABASA MO ANG
~My Sexy Boss~🔥
Short StoryΕίναι μια κοπέλα η Ariana και είναι 23. Μένει μόνιμα Busan ενώ οι γονείς της έχουν πεθάνει σε δυστύχημα. Πως θα της έρθουν τα πράγματα; Τι θα συναντήσει; Ή μάλλον ποιόν θα γνωρίσει; Όλα στην πορεία