Σήμερα θα του κάνω ρομαντικό δείπνο. Κάθε μέρα τον θέλω όλο και περισσότερο. Δεν ξέρω πως σκατα το κάνει αυτό. Τέλος πάντων. Επειδή η ώρα περνούσε ξεκίνησα να κάνω την ρουτίνα μου και το μπάνιο μου. Από μακιγιάζ και μαλλιά έκανα αυτά ενώ από φόρεμα έβαλα αυτό. Ήξερα ότι θα βγει μετά αλλά ουτε που με ένοιαζε:
Έβαλα άρωμα τριαντάφυλλο και κατέβηκα κάτω. Ξεκίνησα να κάνω την ατμόσφαιρα. Έβαλα τα τραγούδια του.
Μετά από 1 ώρα:
Ώσπου χτυπάει η πόρτα. Χωρίς τα γυαλιά:
Jm:Αμα δεν σου σκίσω εγώ το φορεμα μετά να μην με λένε Park Jimin.
Aria: Βλέπεις να με χαλάει;
Jm: Επίσης μου είχε λείψει η γεύση σου.
Έκλεισε την πόρτα με όλη του την δύναμη και με κόλλησε πάνω της. Έπιανε όπου έβρισκε αλλά δεν με ένοιαζε. Τον θέλω σαν τρελή. Και αυτός το ίδιο.
Jm: Σε θέλω σαν τρελός γαμωτο μου.
Aria: Εγώ να δεις πόσο σε θέλω.
Jm: Σε λίγο θα μου δείξεις babydoll
Aria: Αυτό είναι το μόνο σίγουρο! 🔥
Τον επιασα από τον αυχένα και εκείνος από την μέση και με κόλλησε πάνω του. Με φίλησε με τόσο πάθος και έρωτα. Κάθε φορά και καλύτερα είναι όλο αυτό. Είμαι τόσο ευτυχισμένη μαζί του.
Jm: Τι ωραίο άρωμα που φοράς μωρό μου;🔥
Aria: Τριαντάφυλλο. Το αγαπημένο σου! 🔥
Jm: Λεγε μου κι άλλα. Με το ζόρι κρατιέμαι. Ειδικά με αυτά που φοράς! 🔥
Aria: Και εγώ με το ζόρι κρατιέμαι. Μην νομίζεις.
Με κοιτούσε από κάτω μέχρι κάτω ενώ έγλυφε τα χείλη του. Καθίσαμε , φάγαμε και είχαμε γίνει λίγο λιώμα. Μαζέψαμε το τραπέζι και ανεβήκαμε πάνω.
Aria: Jiminah θέλω να σε νιώσω μέσα μου!
Jm: Ότι πεις μικρή! 🔥
Με έριξε στο κρεβάτι και μου έσκισε το φορεμα μαζί με τα εσώρουχα. Του έβγαλα και εγώ τα ρουχα και σαν θέα είχαμε τα κορμιά του άλλου. Ξεκίνησε να με φιλάει στα χείλη , στο λαιμό και στο στήθος ενώ με βασάνιζε στην υγρή περιοχή μου. Όλο και κατέβαινε ώσπου έφτασε εκεί και άρχισε να κάνει την δουλειά του. Είχα γαντζωσει τα σεντόνια και αναστεναζα το όνομα του. Στο όλο άκουσμα τον έκανα ακόμα χειρότερα. Όταν τελείωσε ανέβηκα πάνω του και άρχισα τα ίδια. Έπαιζα με το σημείο του ενώ ταυτόχρονα τον φιλουσα στα χείλη, στο λαιμό και στους γαμάτους κοιλιακούς του. Είχε πίσω το κεφάλι του και ανάσαινε βαριά. Όλο και κατέβαινα ώσπου έφτασα στο σημείο του και άρχισα τα δικά μου. Αναστεναζε το όνομα μου συνέχεια. Αφού τελείωσα με μια απότομη κίνηση μπήκε μέσα μου ενώ ταυτόχρονα δίναμε γλωσσόφιλο. Νιώθαμε φουλ ηδονή και ευχαρίστηση. Τελείωσε μέσα μου αναστεναζοντας και οι 2 μας τα ονόματα του άλλου. Σκέπασε τα κορμιά μας με το σεντόνι και κοιμηθήκαμε αγκαλιά!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Τα λέμε στο επόμενο 💜.
Τι θα δει η Aria και θα γίνει έξαλλη ; Όλα στο επόμενο. Έρχονται τσακωμοι και στενοχώρια. Ετοιμαστείτε! 💜~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
KAMU SEDANG MEMBACA
~My Sexy Boss~🔥
Cerita PendekΕίναι μια κοπέλα η Ariana και είναι 23. Μένει μόνιμα Busan ενώ οι γονείς της έχουν πεθάνει σε δυστύχημα. Πως θα της έρθουν τα πράγματα; Τι θα συναντήσει; Ή μάλλον ποιόν θα γνωρίσει; Όλα στην πορεία