2022.08.07.

6 1 0
                                    

Jó reggelt kedves bár törött kijelzőm. El kell mesélnem, milyen az amikor a döglött ló ér célba elsőnek, ráadásul úgy, hogy a futam múlt héten volt. Annyira jók ezek a lovas hasonlatok, hogy gyorsan írok is még egyet, mondjuk azt, hogy azt is megtanultam,döglött lóról is kurva nagyot lehet esni. Hmmm, ez még tetszik is. Képzeld, megismertem valakit. Tudom,nem nagy dolog. Viszont nagyobb hatással volt rám, mint eddig bárki.
Na jó,ez annyira klisés dolog, mindenki azt hiszi,hogy az ő kapcsolata egyes emberekkel különleges és mondjuk a privát jellege miatt az is, de attól függetlenül mindennapos. Mit is akartam írni? Ja,megvan. Képzeld tegnap majdnem meghaltam🙂. Rajtam kívüli tényező miatt, ne hidd, hogy szuicid hajlamaim vannak. Szeretem én ezt a sáros, kicsit odakozmált, retkes életet. Viszont ez az eset elgondolkodtatott. Vizsgáltam magamban, hogy miként hatott ez rám, és meglepődtem. Tényleg annyira megszoktam, hogy mindenkit magam elé helyezek, hogy nem is zaklatott fel az, hogy majdnem ott kinyiffantam? Érdekes. Addig mondtam embereknek, hogy csak ők számítanak, amíg a saját életem háttérbe szorult. De ne sajnálj, én választottam,hogy így legyen. Csak most meglepődtem,ennyi.
Nem tudom feltűnt e, hogy orvul leíratlanul hagytam a döglött lovas hasonlat magyarázatàt. Lehet egyenlőre jótékony homály fogja fedni a dolgot. Talán ezentúl gyakrabban tudok ide írni, szêp lassan úgyis minden kiderül. Na,erre is tudnêk mit írni, a titkolózásról,elhallgatásról, de talán majd egy következő alkalommal. Most egyenlőre itt magamban hálát adok az érzésekért,amit kaptam, és siratom,amit elvesztettem. Az egyensúly jegyében😃.
Nézem itt a kis villogó kurzort és azon gondolkodom, hogyan is tudnám szavakba gyömöszölni az érzéseim, hogy ne egy kaotikus szöveghalmaz legyen. De hey, én ilyen vagyok😃. Annyi mindent szeretnék elmondani,de minden egyszerre jön.
(Koncentrálj már baszod)
Egy érzés. Vagyis egyszerre több érzés együtt.
Tök jó, hogy van közösségi média. Boldog vagy? Szerelmes? Vagy csalódtál? Csak kapd elő a megfelelő trend megfelelő zenéjét, szerkeszd meg a videot és kész is. Hol vannak az egyedi érzelmek? Miért kell birkakênt egymás után menni? Mindegy, a kérdés költői volt. Ne menjünk abba bele, hogy mindenki annyira különc akar lenni,hogy ezzel olvad bele az embermasszába. Nem bántok senkit, én sem vagyok más.

Blogszerű valamiWhere stories live. Discover now