Azon gondolkodtam, hogy ha itt a wattpadon rövid történetek vannak főleg, akkor a hosszú regények helye a megawattpad? Jó oké,ez szar volt.😂
A tegnapi nap wattolás szempontból teljesen kimaradt, este későn értem haza és nem volt már erőm írni. Mondjuk megígértem. De kitöröltem az ígéretet. Tehát ha nem buktattam volna le magam, akkor senki nem nézné most meg, hogy valóban kimaradt e a tegnapi nap.
Fogadjunk megnézted😉.
A tegnapi nap hosszú de tanulságos volt. Szinte hihetetlen,de jól éreztem magam. Messzi tájakon jártam,és most nem csak képzeletben.
Jól sikerült. Kb azzal a hasonlattal tudok élni,hogy olyan volt ez, mint a Titanic meg a jéghegy. Csak esetemben a hajó megvárta,hogy a jég elolvadjon. Ja és persze nem süllyedt el.
Olyan,mintha boldog lennék. Hmmm. Ilyesztő. Minden hegyhez tartozik völgy is. Nem vagyok pesszimista. Ez tény. Amit kapunk elveszítjük, amit elvesztettünk azt visszakapjuk. Csak legfeljebb nem a megfelelő arányban 😀. Mondjuk érdekes. Ma így gondolom. Fenntartom a jogot, hogy tévedek. Mint mindig. Nem magamban kételkedek, csak abban hogy mindig a helyes oldalról látom a dolgokat. Amikor változás van az életben, néha a sorsra fogjuk. Néha pedig magunkat dícsérjük vagy hibáztatjuk. De melyik a helyes? Megkérdezek egy okos embert. Neem, nem magamra gondoltam. Most.😅 Hát, már tudom.