Mai rinyapost😃. Az élet szar. Na, ez volt in medias res a javából 😅.
Mai nap margójára: ha nem tudsz úszni,nem a víz a hibás. Valójában kicsit sem idevaló most a fenti állítás, de teljes mértékben igaz.
Elfáradtam. És most nem a rossz dolgokkal folytatott harcban való elfáradásról beszélek. Arról majd kicsit később. A testem fáradt. Napról napra egyre kevésbé bírja. Érzem,hogy lassan elfogyok. Talán érdemes és érdekes lenne a testi fáradtság és a lelki fáradság közti összefüggést vizsgálni. Mert van összefüggés. Ha valaki utánanézett, dobjon egy üzenetet,köszi. Én hagyom,amihez nem értek. Vagy csak fáradt vagyok.
Repültem. Újra. Pár napja még törött papírsárkányként feküdtem a porban, de mára mégis szárnyalhattam. Vagy csak madzagon reptet egy szeszélyes kisgyerek? Mindegy,nem? A lényeg az érzés,hogy repülök.
Valaki azt mondta,hogy éljek úgy mintha az lenne az utolsó napom. Erről az a Micimackós kép jut eszembe, amikor azt mondja Malackának, hogy csak egyszer halunk meg, de minden nap élünk. (Tegye fel a kezét az, akinek szintén kicsi piros kiütései lesznek,ha pontatlan idézetet olvas😃) Mostanában gyakran emlegetem azt is,hogy mindig úgy élj, hogy holnap egy kicsit mindig jobb legyél a tegnapi önmagadnál. A franc se tudja. Mondjuk ha exponenciálisan lennék minden nap jobb, akkor egy hét alatt meglenne a God mode?😅 De mindenesetre szép és hangzatos mondás. Lehet én értelmezem félre. Úgy gondolom,hogy mindenki saját igazsága a valós, nincs egyetemes igazság,sem jóság vagy gonoszság. Minden a szemlélő nézőpontjától függ. Nincs is egyetértés a világban. Persze az,hogy mindenki igazsága jó, kissé naiv kijelentés lenne. Sokkal árnyaltabb a dolog. Szoktam mondani, hogy nincs csak jó és csak rossz ember, valamennyi mindkettőből van mindenkiben. Az,hogy melyik az erősebb, nem mondanám,hogy az ember dönti el mindig. Inkább a körülmények. Az,hogy a világ eredendően jó, az nettó faszság. De nem is rossz. Inkább semleges. Egyensúly? Neeem, nem erre gondoltam. Mert az kizárt,hogy így legyen vízszintben a mérleg nyelve, amikor erőszak perzseli fel most is a világot. Inkább azt mondanám,hogy a világ kurvára leszarja saját magát.
De ezt úgyis mindig az utódok nyakába teszik teherként. Majd ők megoldják. Szerintem fel kellene ébredni végre.