Selamlarr🧡
Bu seferki bölümde Stan ve Ford'un tarafıda var<3
Medya: Dipper ve Mabel'ın şuanki halleri💙×××
3.Şahıs~
Yeni batmakta olan güneşin hafif ışığı iskeleye vurmuştu. Denizin hafif esintisi onları dinlendiriyordu.
Yani Stan ve Ford Pines'ı.Bu harika manzara karşısında gemilerini iskeleye bağlamışlardı ve demir atmışlardı. Sandalyelerine oturmuş balık tutuyorlardı. 3 hafta sonra yiğenlerinin yanına gidiceklerdi. Bunun mutluluğu onları daha çok neşelendiriyorlardı...
"Hah! İşte seninkinden daha büyük bir balık altıparmak!"
Stan tuttuğu balığı Ford'un gözüne sokmakla uğraşıyordu. Ford görmezden gelmeye çalışsada Stan izin vermiyordu.
"Sanırım benim 15. Büyük balığımdan sonra nihayet büyük birtane tutmuşsun."
Stan'nin yüzü biranda düştü.
"Of peki tamam,haklısın." diyerek balığı diğerlerinin yanına koydu.
Stan derin bir iç çekti güneşi izlerken.
"Çocukları tam 6 yıldır görmedik..."
"Merak etme onları 3 hafta sonra görüceğiz emin ol seni çok özlemişlerdir."
Stan masum bir şekilde sırıttı.
"Senide Ford, senide özlemişlerdir."
Stan oltasının kanca kısmını eline aldı ve elini yem kavanozuna attı. Eli boşluğa denk geldi. Yem kalmamıştı.
"Ah! Hadi ama!"
"Ne oldu?"
"Yem bitmiş!"
"Ciddenmi? Hepsimi?"
"Evet..."
Stan aslında şaşırmıştı, daha yeni yem koyduklarına yemin edebilirdi. Arkasını döndüğünde bir köpeğin yem poşetini alıp kaçmaya başladığını gördü.
"Hey!"
Stan bağırınca köpek daha da hızlı koşarak yemlerle birlikte ordan uzaklaştı.
"Bir köpeğin yem çaldığına inanmıyorum."
"Ben inanıyorum."
Stan, Ford'un bu lafına şaşırarak ona baktı. Tek kaşını kaldırdı. Ford bilmiş bi ifadeyle gülümsedi.
"Portalda 30 yıl kalan benim Stanley, tabiki böyle birşey gördüm"
Stan Ford'a gülümsedi. Arkasını dönünce karşısında balık yemi satan küçük bir tezgah vardı.
"Şurda bir yem dükkanı var, ben oraya gidiyorum Sixer."
"Tamam ama sakın insanları dolandırma!"
"Hiç merak etme" dedi Stan parmaklarını çapraz yaparak.
Ford göz devirdi ve balık tutmaya devam etti.
×××
Dipper~
'Selam Dipper~'
Sadece iki kelime. En az 10 dakikadır yazıya bakıyordum. Artık yavaştan elim titriyordu. Hayır. Cesur olmam lazımdı bunun gizemini ben çözecektim;
Dipper Pines.
Masamdan hemen bir kalem aldım ve yastığımı doğrultup elime defteri aldım ve yavaş yavaş yazdım.
'Merhaba?'
Merak ve endişeyle bakıyordum. Hatta kalemimi kemirmeye başlamıştım-
Ah hadi ama!
Öksürdüm ve deftere baktım. Sarı,parlak bir şekilde yazılar yazılmaya başladı.
'Benim kim olduğumu şuan bilmiyorsun... Hadi tanışalım!'
'Bana şuan 'şapka' diyebilirsin.'
Son cümlesine neredeyse kahkaha atıcaktım. Şapkamı? Ciddenmi? Hızlıca yazdım.
'Şapkamı? Ciddenmi? Bende papyon'
Anında cevap yazılıyordu.
'Çok komiksin Dipper(!) Bu defterin sırınnı bilmek istemiyormuydun~. O zaman beni dinleyeceksin'
Nasıl biliyordu ne istediğimi? Beni görüyormuydu? Peki...kimdi bu?
Bill Cipher'mı?
Şaçmalık! Biz onu öldürdük. Bu düşüncelere dalmışken neredeyse gelen yazıyı görmüyordum.
'Ne bilmek istiyorsun çocuk?'
Aklımda tonla soru vardı. 'Şapka' olduğunu söylemişti. Peki ya gerçek ismi neydi? Hızlıca bunu yazdım.
'Gerçek adın ne? Neden söylemiyorsun?'
Bir süre merakla bekledim bu sefer uzun sürdü ama çok gecikmeden cevap geldi.
'Çocuk, eğer bu kadar merak ediyorsan kim olduğumu hadi bi anlaşma yapalım! Bu gece saat 12'de ormanın tam ortasında olucaksın ve bende sana kendimi göstereceğim ama korkmak yok Dipper~'
Anlaşma...
Bill Cipher'dan dolayı kimseyle anlaşma yapılmayacağını biliyordum. Yinede...o ölmüştü ve cevap istiyordum.
Ölmüştü.
Değilmi?
'Tamam anlaştık'
Anında cevap geldi.
'Mükemmel'
Yazısını yazdıktan sonra, onun yazdığı yazıların rengi aniden normal bi renk aldı.
Bu tuhaf olucak, diye geçirdim içimden.
Hemde ne tuhaf! diye ekledi şeytan.
"Dipper! İnekçe işlerini bırak ve aşağı gel! Akşam yemeği yiceğiz!"
Mabel'ın mükemmel bağırması ile irkildim. Yataktan kalkıp telefondan saatime baktım.
19:37
Daha çok zamanım vardı defteri yatağın altına koydum ve odamdan çıktım.
×××
Bölüm sonu :)
Nasıl buldunuz💜
Stan ve Ford'u boş bırakacağımı sanmayın UwU
Bir sonraki bölümde görüşürüzz🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Back Home~|Gravity Falls|
Фанфик~Tamamlandı~ ┈┈┈••✦ ✦••┈┈┈••┈┈┈••✦ ✦••┈┈┈ -Back home|Gravity Falls- ┈┈┈••✦ ✦••┈┈┈••┈┈┈••✦ ✦••┈┈┈ 'Her iyi birinin içinde kötü biri olur...' diye düşündü Dipper '...her kötü birinin içinde de iyi biri...' ┈┈┈••✦ ✦••┈┈┈••┈┈┈••✦ ✦••┈┈┈ ღ Hem Esrarengiz...