Bölüm 6

1.5K 134 212
                                    


Selamm<33
6.bölüm sizlerle🌙
Umarım beğenirsiniz🧡
Medya çok güzel🤧<33

×××

Dipper~

Ne yapıcaktım ben...6 yıl sonra düşmanımız geri dönmüştü ve ben ona güçlerini geri alması için yardımmı edicektim?

Bu delilik, bu bir kabus olmalı...

Saatin kaç olduğunu bilmiyordum ama eminim en az yarım saattir ağlıyordum. Çaresizdim ve hiçkimseye birşey söyleyemezdim...

Sadece ben ve Bill biliyorduk bunu.

Ellerimi yüzümden çektim, derin bir nefes aldım. Gökyüzüne baktım, Ay'ın ışığı bana biraz olsun huzur veriyordu. Yıldızlarda ona eşlik ediyordu...onlar harikaydı.

Telefonumu açtım ve saatime baktım.

00:49

Tahminimden daha uzun bir süredir burdaydım. Evdekiler olmadığımı kesin anlamışlardır. Kendime gelmek için bana en iyi gelen şeylerden birisini yaptım.

Kulaklığımı taktım ve şarkı açtım.

Ne zaman üzgün olsam bana en iyi gelen şeydi müzik. Üzgünken en çok dinlediğim ve beni biraz olsun mutlu eden şarkıyı açtım.

Cavetown-boys will be bugs

Şarkı başladığı gibi yüzümde bir tebessüm oluştu. Ayağa kalktım ve kendimi şarkıya verdim. Kulübeye doğru ilerlemeye başladım.

'Herşey iyi olabilir...Dipper' diye geçirdim içimden.

×××

Bill Dipper'ın gidişinden sonra onu izledi o gittiğinde düşüncelere daldı.

O duyguda neyin nesiydi öyle?

...Pişmanlık? Üzgünlük?

Bu tam bir şaçmalık! O yıllar boyu ruh olarak gezerken bile insanlardan hâla hoşlanmıyor, nefret ediyordu.

Dipper'ın neyi farklı olabilirdiki?

×××

Kulübenin önüne geldiğimde şarkıyı durdurdum ve kapıyı tıklattım. Daha 1. tıklatmamda kapı hızlıca açıldı ve aniden Mabel ortaya çıktı.

"DİPPER! Senin kafan nerde acaba?! Bu saatte dışarda ne yaptın! Çok endişelendik- bir dakika..."

"Sen ağladınmı?..."

Hızlıca Mabel'a sıkıca sarıldım. Hiçbirşey demeden, bağırmadan, açıklamadan sadece ona sarıldım. Bir süre sonra oda sarıldı. Rahatlayınca geri çekildim.

"Söyle bana kim benim en tatlı inek kardeşimi üzdü?"

Sırıttım. Harika bir kardeşim vardı...

"Hiçkimse kardeşim...sadece şarkı duygusaldı..."

"Hah...sana o kulaklığı yasaklayacağım. Birdaha seni ağlarken görürsem fena yaparım!"

Saçını okşadım.

"Heh...tamam kardiş."

"Hadi gel kulübeye üşütüceksin."

Masumca güldüm ve kulübeye geçtik.
Sıcak bir duş aldım. Cidden ihtiyacım varmış. Üstümü giyindikten sonra yattığım gibi uyumuşum.

Yorgun ve çaresizdim dinlenmeye ihtiyacım vardı.

~Back Home~|Gravity Falls|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin