Bölüm 8

1.3K 113 75
                                    


Selamlar Dipper gibi meraklı arkadaşlar💜
Bu bölüm'ün çok güzel olduğuna inanıyorum :)
Umarım seversiniz!
Medya: Hayattan bıkan bir Bill...

×××

Dipper~

Ertesi gün Bill ile birlikte kütüphane'ye gidicektik. Ne kadar erken bitirirsem şu işi o kadar iyi olacaktı.

Ford amcanın odasında bu konuyla ilgili birşey yoktu. Yada günlükteki gizli yazılarda. Bu yüzden kütüphane'ye gitmek mantıklı olucaktı.

Uyanınca çok yorgundum bu yüzden kulaklığımı aldım ve Bill gelene kadar şarkı dinledim. Birkaç dakika sonra zilin çaldığını duydum ama umursamadım. 'Nede olsa birazdan ineceğim' diye düşündüm ve müzik dinlemeye devam ettim.

Ta ki içeriye mükemmel sesle biri gele-

"Günaydın Çam ağacı!"

Bill benim odama girdi...izinsiz. Çok tuhaf değilmi? Odamda bir iblis var ve bu pislik iblisle birazdan kütüphane'ye gidicektim. Yinede burası Esrarengiz Kasabaydı...herşey tuhafı...

"Hey, yaşıyormusun?"

Kulağımın dibinde aldığım sesle irkildim. Bill yanıma gelmişti. Odama girmesi yetmemiş birde dibime gelmişti.

Harika.

Yatağımda doğruldum ve gözlerimi ovuşturdum.

"Kimden izin aldın Cipher buraya girmek için..."

Bill yanımdaki masanın üzerine oturdu.

"Kayan yıldız'a nerde olduğunu sordum oda odasında dedi ve geldim!"

"Yani izin almadın-"

"Ben kimseden izin almam Çam ağacı...Şimdi! Hadi kütüphane'ye gidiyoruz~"

Bill'e boş boş baktım. Bir süre öyle bakıştık.

"Ne var?"

"Pijamayla gitmeyeceğim herhalde çıkta üstümü giyiniyim pislik iblis!"

"Sadece iblis ve tamam kızma çıkıyorum Çam ağacı~!"

Masadan indi ve odadan çıktı. Bende çok gecikmeden üstümü giydim. Üstüme lacivert bir tişört altımada siyah bir pantolon giydim, saçımı tarayıp aşağı indim. Bill kapının önünde bekliyordu. Mabel mutfaktaydı onun yanına gittim.

"Günaydın kardeş nereye böyle?"

Buzdolabın'daki içinde su olan matarayı alırken Mabel'la konuştum.

"Bill ile kütüphane'ye gideceğiz kardiş. Birkaç saatte dönerim!"

"Bütün işleri bana bırakıyorsunuz!"

"Çok üzgünüm Mabel merak etme yardım ederim sonra söz!"

Mabel sırıttı.

"Tamam sorun değil kardiş"

"Seni seviyorum!"

"Bende seni Dip!"

Suyumuda bel çantama koydum ve dışarı çıktım. Bi sırıttı bende göz devirdim. Bu sefer neyseki yolda onunla konuşmamak için kulaklığımı aldım. Aradan biraz zaman geçti ve kütüphane'ye az kalmıştı.

"Umarım birşeyler buluruzda senden de bu aptal insan bedeninden'de çabucak kutulurum"

Onu duydum ama cevap vermedim. Ya da aklımdan birşey geçirmedim, sadece şarkıyı dinledim. Bill'in ona cevap vermediğimde bir süre bana garip garip baktığını hissettim.

~Back Home~|Gravity Falls|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin