Pekala...sanırım en uzun bölüm bu olacak...🦋
Umarım sıkılmazsınız :")
İyi okumalar<3
Medya:Bölümle ilgili💫×××
3.Şahıs~
Stan'nin her yeri morarmıştı ve kanamıştı. Ceketinin birçok kısmı bıçaktan dolayı delik deşik olmuştu. Canı çok acıyordu. Julian işaret parmağı ile bıçaktaki kan lekelerini sildi.
"Düşündüğümden de dayanıklıymışsın..."
Stan gözlerini korkarak açtı.
"Bu sana acı veriyorsa ölümün nasıl olucak merak ediyorum doğrusu" dedi bıçağını Stan'e doğru tutarak.
Stan'nin endişesi biranda gitti ve sinsice bir gülümseme yaptı.
"Ölmeyeceğim için sorun yok..."
Julian bir süre durakladı ve kahkaha attı.
"Ciddimisin? Bunu neye dayanarak söylersin ki~"
"Kardeşim'e..."
Julian tek kaşını kaldırdı. Steve cevap verdi.
"Oh evet...yanında balık tutan adam patron..."
"Eminim senin gibi budalanın tekidir" dedi Julian tekrar kahkaha atarak.
"Oh öyle düşünmeni istemem Julian... benim her suçu işlediğimi sanıyorsun değilmi?..."
"Ama Ford? Hah benim yaptığım suçlar onun yanında bir hiç. O boyutlar arası bir gezgin bu dünyada olmayan suçları bile işledi! Demek istediğim beni kaçırmakla en büyük hatanı yaptın..."
"Hatamı? Hatamı?! Senin gibi bir insanı öldürerek iyi birşey yapıyoruz!"
Stan gözünü kıstı ve sahte bir endişe yaptı.
"Yerinde olsam bunu demezdim çünkü kardeşim biraz korumacı olabiliyor..."
İşte tam o anda kapı yerinden sökülecekmiş gibi yumruklandı.
"Kapıyı aç! İçerde olduğunu biliyorum! Kardeşimi kaçırdığını biliyorum! Beni içeri al yoksa çok kötü olur!"
"Oh...biraz mı koruyucu dedim...demek istediğim aşırı fazla koruyucudur!"
Julian endişe ederek ama yinede kendinden emin bir şekilde kapıya baktı. Steve elini Julian'nın omzuna koydu.
"Merak etme patron buraya giremez..."
"Sen öyle san" diye fısıldadı Stan.
Bu lafından sonra Julian ile Steve ilk önce bir silah sesi sonrada kapının yerle bir olmasını izlediler.
×××
Dipper~
"Sen ne dedin?!"
"Doğru anladın Şeytanlar Balosu'na gidiyoruz!"
Ben Bill ile balo'ya gidiceğim?
Hemde 'Şeytanlar Balosu'
Asla asla asla olmaz."Oldu bile Çam ağacı! Sana ve bana çoktan bilet aldım!" diyerek biletleri bana uzattı.
"Bill..."
"Bill bu baloyu zaten sen hazırlamışsın!"
Ufak bir kahkaha attı ve emin bir şekilde cevap verdi.
"Geri dönüşümü kutlamak için yaptım! Bana yardım eden sen olduğuna göre sanada davetye ayırdım~ teşekkür etmene gerek yok!"
"Etmeyeceğim zaten" diyerek göz devirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Back Home~|Gravity Falls|
Fanfic~Tamamlandı~ ┈┈┈••✦ ✦••┈┈┈••┈┈┈••✦ ✦••┈┈┈ -Back home|Gravity Falls- ┈┈┈••✦ ✦••┈┈┈••┈┈┈••✦ ✦••┈┈┈ 'Her iyi birinin içinde kötü biri olur...' diye düşündü Dipper '...her kötü birinin içinde de iyi biri...' ┈┈┈••✦ ✦••┈┈┈••┈┈┈••✦ ✦••┈┈┈ ღ Hem Esrarengiz...