10 bölüm

590 31 29
                                    

...

Ender ve Kaya eve giderler, Ender çantasını ve paltosunu yardımcıya bırakır ve koltuğa oturur.

E:"O sonunda eve geldik,çok yorucu bir gündü."

K:"Evet öyleydi.Üzerimi değiştireyim, sonra yemek yeriz, ne dersin?"

E:"Okay olur,Ben bir ellerimi yıkayayım o zaman."

İkisi de sessizce yemeğini yiyordu.Ara sırada birbirlerine tatlı bakışlar atıyordular.
Sessizi ilk bozan Kaya oldu.

K:"Ender canım?"

E:"He efendim Kaya"

K:"Çocuklara ne zaman söyleyeceğiz?"

E:"Bilmiyorum Kaya, söyleriz bi ara."

K:"Bi ara?-saşkınlıkla tekrarladı.
Ender sen emin değilsin mi yoksa?"

E:"Kaya öyle dedim çünkü artık geç oldu.Istersen yarın ararız, emin olmasam burda olurmuydum sence?"-adama bakıyor.

K:"Pardon,Ender ben ben seni kaybetmek istemiyorum sadece"-üzgün bi sesle söyler.

E:"Kaya ben burdayım bu düşüncelerle kendini üzme lütfen"-adamın elini tutar.

K:"Haklısın ben sadece eee yanlış anladım yane"-kadının elini öper.
Ender hafifçe gülümser.Yemekleri bitince Kaya, Ender'i elinden tutup masadan kaldırdı.

K:"Hade gel."

E:"Nereye?"

K:"Kuvet falan dedik ya"-güler.

E:"Aaa Kaya bey pek sabırsızsınız."

K:"Özlem ağır bastı diyelim"-kadının dudağına küçük bir öpücük kondur.

E:"Emm hade gidelim o zaman."

Ender ve Kaya banyoya giderler, Kaya küveti sıcak suyla doldurmaya başlar.

K:"Ben yapayım, lütfen"-kadının sırtını bakar ve yavaşça elbisenin fermuarını açar.

Ender gözlerini kapatır ve gülümser, adamın dokunuşunun tadını çıkarırken.
Kaya kadının çıplak sırtının her bir köşesini yavaşça öper,ve elbiseyi omuzlarından çıkarır.

K:"Hmm o kadar çok seviyorum ki seni"-kadının kulağına fısıldar.

E:"Bende aşkım"-hızlı nefes alır.

Aynı yavaşlıkla kadının iç çamaşırını de çıkarır ve vücudunun her yerini dikkatle inceler.Bu bedeni yüzlerce kez görmüş olmasına rağmen, adam her zaman aynı şekilde heyecanlanlyordu.
Ender, Kaya'ya dönüp gömleğinin düğmelerini açarken adam onun belini okşyordu gözlerini ondan ayırmadan...

K:"Hala deli gibi atıyor kalbim sen bana dokunduğunda"-boynunu öpüyor ellerini sırtına gezer.

E:"Aşıksın ondan"-hafifçe güler.

K:"Hemde baya aşık."

Şimdi çıplak kalmış iki beden birbirine sarıldılar.Nefes ve ten birbirine karışmaya başladı...
Sonra tutkulu bir öpüşmeye başlamak için dudaklarını birleştirdiler.Gidince sertleşeyen öpücük Kaya Endere kucağına aldı ve ikisi de kuvete girerler.Öpüşürken, adam kadının vücudunu, belini ve kalçalarını okşyordu.Ender yavaş kendini adama sürtünmeye başladı aynı anda da adamın ağzında durmadan inliyordu.
Kaya artık dayanmadı ve
hiç vakit kaybetmeden penisini dikleştirip Enderin sırılsıklam olmuş olan vajinasi yerleştirir.
Kadın hazdan yüksek sesle inlenir ve içinde adamın organin hisederek zıplamaya başlar.Adam iki elini kadının kalçalarına koyar ve daha hareketlesin yardım eder.

Kaybetmek korkusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin