16 bölüm

456 27 36
                                    



Sabah ilk uyanan Kaya oldu. Ender hâlâ uyuyordu, geçirdiği uzun ve yorucu günlerden sonra kendini yorgun hissediyordu kadın. Kaya gözlerini açar açmaz gördüğü ilk şey, göğsüne yaslanmış kadının sakin yüzü oldu. Yüzünde hafif bir gülümsemeyle onu belinden tutup kendine çekti, ve yavaşça alnından ve yanağından öptü. Kadının gözlerini açtığını görünce dudaklarında yapıştı ve kadına nefessiz kalana kadar öptü.Kadın adama göğsünden itti ve yatağa oturdu.

E:"Kaya ne yapıyorsun ya sabah sabah."

K:"Geç oldu işe gitmek istiyorsun sandım,o yuzden uyandırdım seni."

E:"Hm tamam iyi."

K: kadının saçını tutar kulağın arkasına iter-"Ben seni çok özledim,o şerefsizin yüzünden evliliğimizin ilk gecesi yarım kaldı bi de"-çocuklu bi ifadeye.

E:"Ha bu durumda bu halde de aklın orda,inanamıyorum"-yataktan kalkar.

K:"İhtiyac bu hayatım durduramıyorum"-o da kalkar

E:"Ah ihtiyacımış ,bunu salak gibi davranmadan önce düşünseydin."

K:"Eee barıştımız sandım ben."

E: "Hayır barışmadık sadece sözünü tutup tutamayacağını görmek için sana bir şans verdim."

K:"Ve tüm bunlar bitene kadar olmayacak mı?"-dedi korkmuş ve şaşırmış bir bakışla

E:"Hayır canım belki olacak ,ama ben istediğim zamanda"-gülümser

K:"Bazen çok acımasız oluyorsun!"

E: "Biliyorum kocacım teşekkür ediyorum"-dolaba doğru yürür

K: "Sürüne sürüne geleceksin bana haberin olsun, uzun dayanamazsın sen."

E:"Çok beklersin"-şeytancı bi kahkaha atar

Ender duş almak için banyoya giderken Kaya giyindi ve Caner ve çocukların kahvaltı yaptığı oturma odasına gitti.
Bi kaç dakika sonra hazırlanıp oturma odasına giden Ender, hayatındaki en önemli 4 erkeğin masada konuşup gülüştüğünü görünce yüzünde bir gülümseme belirdi.
Herkesi selamladıktan sonra Kaya'nın yanına oturdu.

C:"Ee abla hazırlanmışsın şirkete mi gideceksin?"

E:"Ehe evet yeterince uzak durdum, İşe dönmem lazım artık"-kahvesini içiyor.

Er:"Annem gerçek hayata döndürmek için Kaya abi dönmesi gerekiyormuş"-masadaki herkes güler

E:"Çocuklar lütfen."

Y: "Benim anlamadığım şey annem babama nasıl bu kadar çabuk affeti"-güler

K:"Hm annenin doğru tanıyorsun tam olarak affetmedi beni"-masanın altında kadının bacağını okşar.

E:adamın elini tutup masada koyar-"ben gideyim,Kaya sen de gelecek misin beraber gideriz"-kalkar ve paltosu ve çantası alır.

K:"Benim büroda işim var aslında"-paltosu giyer ve ikisi de evden çıkar...
"Bahsettiğim o Doğanın ismi meselesi var ya,bugün biri bana bilgi vermeye gelecek buroda,ve onunla şirkette görüşmek istemedim."

E:"Ha tamam ara beni sonra merak ediyorum."

K:"Tamam aşkım, o adam sana bir şey söylerse veya seni rahatsız ederse haber ver bana."

E:"Kaya çocuk değilim ben hiç bi şey yapamaz bana."

K:"iyi-dudaklarından öper-seni seviyorum."

E:"Bende seni"-adamın yanağını okşar.

Kaybetmek korkusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin