(Yazdığım en iyi bölüm değil,idare edin artık.)
Eve döner dönmez Ender, Kaya'nın kızgın yüzüyle karşılaştı.
E:"Kaya,bir şey mi oldu"-dedi korkmuş bir sesle?
K:"Çok geç geldin yemek soğudu."
E:"Ay canım bunu için mi kızdın"-kahkaha atıp adama yaklaşır ve onu yanağından. öper.
K:"Evet"-diyor çocuksu bir sesle.
E:"Ya anne gibi konuşyorsun şimdi."
K:"Yok bu sadece çok sorumlu bir koca"-hafifçe güler-hade git ellerini yıka.
Ender derin bir nefes alır ve odaya yönelir.
Elini yüzünü yıkadıktan sonra üstünü değiştirip Kaya'nın yanındaki masaya oturdu.K:"Ender biliyor musun bugün düğün için tarih aldım"
E:"Ay bende onun için sorucaktım seni,eee?"
K:"Iki hafta sonra evleniyoruz tam olarak 16 gün sonra"-gülümser.
E:"Ah çok iyi, o zamana kadar çocuklar da gelecekler.Bi yemek yeriz hepsi beraber."
K:"Yemek mi?!.Aslında küçük bir düğün yapabiliriz diye düşündüm"-kadının elini tutar.
E:"Bu üçüncü evliliğimiz olduğu için çok gerek olduğunu düşünmüyorum ya Kaya."
K:"Öyle olabilir ama ilk evliliğimiz senin evinde oldu,ikinci evliliğimiz bir anlaşma imzalamak gibi Londra'ya gitmemizden iki gün önce oldu.Her zaman hatırlayacağımız ve çocukluk hayallerimizi gerçekleştireceğimiz bu sefer özel bir şey yapmak güzel olmaz mıydı he?"-gözlerini kadından ondan ayırmadan elini baş parmağıyla okşar.
E:"Haklısın bende isterim aslında"-gülümser.
K:"O zaman düğün yapıyoruz"-güler.
E:"Evet yapıyoruz-karşılık verir-ama bu kadar kısa sürede her şeyi nasıl yetişeceğız?"
K:"Sen merak etme her şey bana bırak,bir arkadaşım var onunla konuşurum ben yarın ,her şey çok güzel olucak inan bana."
E:"Öyle mi diyorsun?"
K:"Evet ,yoksa sen güvenmiyor musun bana?"-gülümserken ona şüpheli bir bakış atıyor.
E:"Ah tabi ki güvenyorum sana,özellikle o romantik evlilik teklifinden sonra."
K:"Sevindim,her şey çok güzel olacak,bekle ve gör canım"-kadına göz kırpıyor ve ikisi de gülmeye başlıyorlar...
Kadın, yüzüne düşen güneş ışığından sıkıntıyla gözlerini açtı.
Adamın yatakta olmadığını görünce kalkıp lavaboya yöneldi.
Işini bitirdikten sonra oturma odasına gitti ve kanepede oturan adamı bir belge okurken gördü.
Yavaşça ona yaklaştı boynundan öptü ve omuzlarını hafifçe okşadı.E:"Günaydın aşkım."
K:"Ah günaydın Ender"-der gülümseyerek.
E:"Çalışyor musun sen sabah sabah?"-adamın yanına oturur.
K:"Öğlen mahkemem var ve belgelere bakayım dedim ondan önce."
E:"Şirkete gelmeyeceksin yane?!"
K:"Hayır sanmiyorum,he ben sana ne sormayı unuttum, Çağatay dün seni neden aradı? Bir sorun mu vardı?"
E:"Hm şey ya İsviçre'den gelecek ortaklar için bir akşam yemeği düzenleyeceğiz bunu konuştuk."
K:"Bu projeden çok uzağım ben, mahkemeler şirkete çok uğraşmaya izin vermiyorlar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaybetmek korkusu
RomanceHerkese merhaba bu benim ilk hikayem.Umarım beğenirsiniz. "Aşk, kalbin en derin yerlerinde tarifsiz duyguları tutuşturan yakıcı bir ateştir." Ender ve Kaya her şeyin bittiğini sandı an, kaybetme korkusu ve kıskançlık ateşi geçmişin aşkı yeniden alev...