1.Bölüm: Sonu acı biten iki aşığın geçmişi

205 14 11
                                    

"Seni seviyorum, prensim."
Baekhyun, sevdiği adama baktı. "Seni seviyorum, komutan Park."

****

"Efendim, yine mi o askere gideceksiniz?"

"Bana karışma Mina-shii, seni ilgilendirmez."

Baekhyun oradan ayrılacakken yan odasındaki konuşmalara şahit oldu ve merakına yenik düşüp dinlemeye başladı. Babası ve Orgeneral Kim'in seslerini duydu.

"Bu ne terbiyesizlik?! Ne aşağılık bir hareket! Orgeneral Kim, siz böyle mi eğitiyorsunuz?!"

"Efendim özür dilerim, benim hatam. Park Chanyeol en iyi adamlarımdandır. Lütfen onun yerine beni-"

"İdam mı edilmek istiyorsun? Bir ibneyi korumak için mi?"

"Efendim demek istediğim-"

"Yeter! Getirin bana o Park Chanyeol'u!"

Babası sinirle bağırdığında Baekhyun korkuyla yerinden sıçradı, elleri titriyordu, gözleri dolmuştu. Ayak seslerini duyunca hızla saraydan çıktı. Chanyeol'u bulmalıydı, sevgilisini bulup ona her şeyi anlatmalıydı.

Sonunda sevgilisi evinin bahçesinde küçük bir kediyi severken görüşüne girdi, "Chanyeol!" diye seslendi. Chanyeol, sevgilisine baktı ve gülümsedi. Baekhyun, birden Chanyeolun üstüne atlayıp sarıldı. Sımsıkı sarılıyordu, üstündeki siyah hanbok'u parmaklarıyla sımsıkı sıktı. Ağlamak istiyordu, korkuyordu. Chanyeol'un öldürülmesi yeterince üzücüyken onun yüzünden öldürülmesi daha da baskı yapıyordu Baekhyun'un kalbine ve zihnine. Sevgilisinin yüzüne yaşlı gözlerle baktı.

"Chanyeol, kaçalım."

Chanyeol, Baekhyun'un ağlayan suratını görünce Baekhyun'un dediği şeye odaklanamamıştı. "Neden ağlıyorsunuz, prensim? Kim üzdü sizi?" dedi sevgilisinin gözyaşlarını endişeyle silerken.

"Chanyeol, seni öldürecekler, idam edilmeni istediler. Chanyeol, babam, babam seni saraya çağırtacak. Gitme, geç olmadan kaçalım!" Kelimeler Baekhyun'u adeta boğuyordu, nefes alamıyor gibi hissediyordu.

"Baekhyun ben..."

"Park Chanyeol, bizimle kralın sarayına geliyorsun!"

Baekhyun korkuyla sesin sahibine baktı, muhafızlar ve Orgeneral Kim Chanyeol'un arkasında duruyordu. Chanyeol, döndü ve muhafızın dediği şey üzerine Orgeneral Kim'e baktı. "Özür dilerim Chanyeol, denedim ama olmadı. Beni tehdit etti, ailem var benim Chanyeol, kızlarım var, ölemem, ölmemeliyim."

Baekhyun'un tepesi attı. "BENİM SEVGİLİM ÖLMELİ AMA DEĞİL Mİ?!"

"Baekhyun, sakin ol. Sorun yok, döneceğim."

Baekhyun başını hayır anlamında salladı. "Hayır Chanyeol seni öldürecekler, gitme lütfen... Sen olmadan canımın bir önemi yok."

Chanyeol, sevgilisine gülümsedi ve yanağını okşadı. "Benim için her bir zerren önemli, prensim. Ağlamayın, siz güçlüsünüz. Sizin en sevdiğim yanlarınızdan biri de bu."

Chanyeol, yağız atına bindi ve muhafızlarla birlikte ilerlerken Baekhyun bağırdı. "Chanyeol!" Hızla kar taneleri gibi ak olan ata bindi. Mesafe hızla açılmıştı, ama gidecekleri yer biliyordu. Yolda giderken, Jongin onu durdurdu. "Baekhyun, durmalısın!" dedi.

"Jongin! Çık önümden! Onu kurtaracağım!"

"Nasıl yapacaksın bunu?! Onlar seni de öldürecekler?!"

"Umurumda değil! Chanyeol ölürse onlar öldürmese de ben kendimi öldürürüm!"

"Chanyeol bunu mu ister!"

"Sen hiç aşık olmadın, değil mi Jongin?! Nereden bileceksin?! Çekil şimdi, önümden çık yoksa işler değişecek."

Jongin, Baekhyun'un koyu gözlerini görünce kenara çekildi. "İyi, uyarmadı deme."

Baekhyun, yola devam ederken sonunda saraya ulaştı. Ama sevgilisi kanlar içinde yerde yatıyordu, üstünü örtüyorlardı, Baekhyun koştu. Olamazdı, Chanyeol değildi o. Olamazdı, Baekhyun'u bırakamazdı ki o. Baekhyun, engellemelere rağmen örtüyü kaldırdı ve sevgilisinin soğuk yüzüne baktı. Kalbi durmuş gibi hissetti, gözleri ve dudakları titriyor, kulakları uğulduyordu.

"Sen..! Sen sahip olduğum en iğrenç varlıksın! Oğlum olamayacak kadar kirli bir ibnesin! Bu yüzden bu günahı işlediğin için seninde ceza çekmen gerek, muhafızlar!" Babasının emri üzerine muhafızlar Baekhyunu kolundan tutup ayağa kaldırdılar, Baekhyun karşı koymuyordu. Babasına baktı, sırıttı.

"Ödülüm için teşekkürler, baba."

Ve Baekhyun idam edildiğinde cansız bedeni Chanyeolun bedeninin yanına düştü.

Kaderin kırmızı ipi onları yeniden bir araya getirecek miydi?

Peki, Baekhyun bu "Günah" yüzünden en fazla nasıl bir ceza çekebilirdi? Evet, her şeyi hatırlayarak.


•••••••
- Yazar PeriCeren'in Notu: yazmış olduğum en en en uzun bölüm ALIRIM Bİ Helal olsun ĞWLWKSKDKDLSŞSĞS

Love Again | ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin