12.Bölüm: Geçmişten bi' hitap..

41 5 0
                                    

"İyi, güzel. Şimdi izin verirseniz kadını daha fazla bekletmeyeyim."

Bunu söyleyip gittiğinde Chanyeol şaşkınlıkla Baekhyuna baktı. "Geçmiş hayatını hatırlamayan neden tek benim?" diye sordu. Baekhyun ona dönüp "Hatırlamak çok güzel birşey mi sanıyorsun?" dedi.

"Hayır ama merak ediyorum, neden sadece ben hatırlamıyorum?"

"Çünkü Jonginde bende günah işledik, o seni idama götürerek günah işledi."

"Peki sen Baekhyun? Sen neden günahkarsın?"

"Ben... Benim günahım seni seviyor olmamdı. Bu yüzden de idam ettirildin, yani ben yarı bir katilim?" Bunu söylerken Baekhyunun gözleri dolduğunda Chanyeol Baekhyunun yanağına dokundu.

"Ben-"
"Ben-"
Aynı anda söylemişlerdi.

"Seni yalnız bıraktığım için özür dilerim, Baekhyun."

Baekhyunun dolan gözlerindeki yaşlar akarken kafasını olumsuz anlamda salladı Baekhyun. "Seni sevdiğim için idamına sebep oldum, suçlu olan benim ve yalnızlığı da hakettim." Baekhyun kafasını suçlulukla eğdi.

"Baekhyun'um... Kafanı kaldırıp bana bakar mısın?" Chanyeol, şevkatle bunu dile getirdiğinde Baekhyun Chanyeola baktı. "Yine yaptın" dedi Baekhyun. Chanyeol anlayamadı, "Seni üzecek birşey mi yaptım?" diye sordu merakla.

"Daha önceden de bana 'Baekhyunum' derdin, sana daha önce babamın bana tam adımla, 'Byun Baekhyun' diye bağırmasından dolayı ismimden nefret ettiğimi söylemiştim. Sende ismimim çok güzel olduğunu söyleyip 'Baekhyunum' demeye başladın."

"Baekhyun... Hala kafam karmakarışık ama emin olduğum tek şey üzülmeni istememem."

***

❤️:
Daha iyi misin, Baekhyun?
Tek başına değilsin, değil mi?

İyiyim, sorduğun için teşekkür ederim.
Tek değilim, abim ve ablam geldi.
Sanki hissetmişler gibi beni görmek istemişler.

❤️:
İyi bari, o zaman...
İyi geceler...?
Yarın görüşürüz.

İyi geceler...

Love Again | ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin