4. Svaiginantis dvelksmas

190 14 7
                                    

Žinojau,kad Dravenas tikrai nepatinka mano tėvui,tai galėjau aiškiai išskaityti iš Jo akių,bet man tai nerūpėjo. Nesvarbu koks mano tėvas bauginantis buvo,nes manęs tai nė kiek negąsdino. Visada gyvenau savo taisyklėmis ir Jis kuo puikiausiai tai žino. Dėl to Jis labiausiai bijo.

Manasis tėvas nuo pat mažens elgėsi su manimi it kareive,kad mokėčiau viską tai ką jis pats moka. Net nepagalvoja apie mano jausmus Ar tai ko aš trokštu savo gyvenime,nes labiausiai savo gyvenime aš trokštu laisvės jausmo ir šeimos. Noriu sukurti normalią šeimą. Nenoriu,kad mano vaikai būtų apsupti mafijos pasaulio kaip,kad buvau apsupta aš. Mafijos pasaulis išmokė mane daug ko,bet nebuvau ant tiek žiauri,kad atimčiau žmogui gyvybę nė nemirktelėdama. Galėjau tik sužeisti ir nieko daugiau.

Ištrūkstu iš liūdnų minčių vos pajuntu Draveno bučinį ant savo nuogo liemens.

- Apie ką galvoji,mieloji?, - pasidomi palikinėdamas šlapius bučinius ant manojo kūno. Atsiduria virš manęs rankomis pasiremdamas į lovą.

- Jog mano gyvenimas yra sugadintas, - nuoširdžiai atsakau pasisukdama į Jį. Jutau,kad galiu būti visiškai atvira su Juo. Tik nežinojau iš kur visas šis pasitikėjimo jausmas Juo. Manęs tai negąsdino,tik aš nežinojau,Ar tai yra gerai,Ar blogai.

- Tikrai ne. Tu turi mane,Celestina. Aš visada būsiu tavo pusėje, - sukužda ir man nieko šiam neatsakius Jis pasilenkia link manęs taip suglausdamas mudviejų lūpas. Atsakiau į bučinį nė akimirkai nesudvejodama tuom. Rankas apvyniojau aplink šio kaklą taip prispausdama jį arčiau savęs. Sudejavau vos šis lūpomis nusileido link mano krūties ir sukando spenelį. Prikandau lūpą,bet po to vėl sudejavau. Mačiau kaip Dravenas mėgavosi teikdamas man malonumą.

- Dravenai,noriu daugiau, - sukuždu išsiriesdama po juo. Taip mano lytis susitinka su Jo lytimi. Dravenas suurzgia man pajudinant savuosius klubus.

- Vedi mane iš proto,Celestina, - šnypšteli dėl to mano veide pasirodo pašaipi šypsenėlė.

- Man patinka tai,kad Tu eini iš proto dėl manęs, - žaismingai ištariu vėl pajudindama savuosius klubus.

Šis viena ranka pradeda klajoti palei mano kūną. Kiek pasikelia aukščiau. Man nesuprantant įkiša savo du storus pirštus į mano makštį greitai pradėdamas juos judinti manyje. Užverčiu galvą į viršų garsiai suaimanuodama.

- Dieve, Tavo pirštai daro stebuklus ,- sudejuodama cakteliu tai. Tamsiaplaukis judina greičiau juos,taip aš suprantu,kad padidinau Jo ego ištardama jam būtent tokius žodžius.

Nieko nebesakau Dravenui,o tiesiog mėgaujuosi šia nuostabia akimirka vyraujančia tarp mūsų. Atrodo it patys kūnai kalbėtų už mus abu šią minutę. Jaučiuosi it būčiau išsilaisvinusi iš tėvo pinklių kurios kiekvieną akimirką smaugia mane vis labiau. Tempia į bedugnę. Su šiuo vyru jaučiuosi būtent taip kaip noriu. Laisva moteris. Žinau,kad Jis yra būtent tas kuris gali suteikti man laisvės jausmą.

- Tu esi tik mano,Celestina. Atsimink  tai, - sumurma greitindamas savųjų pirštų tempą. Atsipalaiduoju sulig kiekviena sekunde vis labiau būdama šio glėbyje.

Slapta aistra✍🏻Where stories live. Discover now