13. Viliojimo kerai

141 13 2
                                    

Nuo pat pirmojo susitikimo su Celestina aiškiai suvokiau, kad Ji kitokia. Mėgsta itin vyrų dėmesį ir visa tai kuo aiškiausiai dabar įrodė vykstantis incidentas, kurį ji pati suplanavo, lyg žinodama, kad pakliūsiu į šiuos spąstus.

Žinoma, aš ir pats nė nebūčiau pagalvojęs, kad tokia moteris kaip Celestina gali sugalvoti tokį dalyką. Nė nenumaniau, kad taip gali nutikti dėl to nebuvau tam net pasiruošęs. Keisčiausia tai, kad iš dalies man visa tai patinka, bet tuo pačiu ir ne. Šioji moteris turbūt nesuvokia situacijos rimtumo. Čia esu dėl to, kad Ją apsaugočiau, tad negaliu su Ja įsivelti į jokius romantiškus santykius, tuo labiau ir pats to nenoriu. Nebijau jos tėvo, tikrai ne. Pats gi esu mirtis tad kodėl turėčiau bijoti Jo? Tiesiog žinau kas nutinka kai įsiveli į santykius su moterimi. Ateina emocijos, o kartu su emocijomis prisirišimas prie žmogaus ir kiti dalykai. Tu bandai apsaugoti šį žmogų, bet kokia kaina, net aukoji savo gyvybę dėl šio žmogaus.

Mano mintys kaip mat atitrūksta vos pajuntu malonią trintį bei žodžius sklindančius iš Celestinos lūpų.

Supratau, kad Ji tikrai manęs nori, o aš nežinau kaip panaikinti visą šią aistrą kurią ji jaučia man. Per tiek laiko niekada nesu sutikęs tokios atkaklios moters, kuri taip akivaizdžiai rodytų susidomėjimą manimi. Vienintelis variantas tai apžaisti Ją ar bent pabandyti padaryti tai.

Celestina pernelyg trumpai pažįsta mane ir tuo labiau pati nesuvokia į kokį pavojingą žaidimą veliasi kartu su manimi. Jai tikrai atsirūgs už visą šį pokštą kurį Ji sugalvojo.

Jai pasakiau, kad mane paleistų ir tai jog padarysiu ko Ji norės. Nebus taip. Tikrai nedarysiu visko ko Ji paprašys manęs. Na jau ne.

Stebėjau kaip moteris galvojo apie tai ir galiausiai kiek pagalvojusi nusprendė mane išlaisvinti.

Pajutęs kaip mano rankos ir kojos atsilaisvina pakilau iš lovos ir staigiai sugriebęs šią parverčiau ant lovos taip atsidurdamas virš moters. Padariau lygiai pat pat kaip ir Jį buvo padariusi. Pasiėmiau antrankius taip prirakindamas šią prie lovos. Raktus padėjau ant spintelės, esančią prie lovos.

- Patinka prirakinti moterį prie lovos, Ivanai?, - pasidomi liežuvio galiuku perbraukdama per savas lūpas.

Celestina - pribloškiamo grožio moteris, sugebanti vyrą išvesti iš proto. Ji pati turbūt nesuvokia kaip gali žaisti su vyriškos lyties atstovais, vedžioti juos už nosies ir jie padarys viską ko Ji pati paprašys.

- Nesakiau, kad man patinka daryti, bet jeigu reikia taip daryti, kad sutramdyti Tave, lėlyte, tada taip, man tai patinka daryti, - cakteliu nužvelgdamas Ją. Ši buvo apsirengusi raudona suknele su šleikutėmis ir negana to nedevėjo apatinių bei liemenėlės, o lūpos padažytos raudonai ir vyšnios.

- Tu taip stengiesi mane suvilioti nors aš visai nesuprantu kam Tau to reikia kai gali turėti, bet kokį vyrą sau po kojomis, - tarteliu kiek pagalvodamas.

- Shhh...nieko nesakyk, - sumurmu šiai norint prabilti, bet tik priglaudžiu pirštą prie jos lūpų taip parodydamas, kad Ji tylėtų.

Atsitraukęs bei išlipęs iš lovos nueinu prie veidrodžio pamatydamas, kad mano kaklą puošė kelios meilės žymės, o visą krūtinę dengė raudonų lūpų pėdsakai. Manas lūpas papuošė šypsena kai nuo staliuko pasiėmiau peilį. Rankoje laikiau peilį bei su juo žaidžiau tuo pačiu eidamas link moters. Žinoma prieš tai patikrinau ar durys užrakintos. Pasirodo jos užrakintos, kas reiškia jog šio ji persona, gulinti dabar mano lovoje, tuom pasirūpino.

Priėjęs prie pat lovos atsisėdu prie moters. Po to peiliu nuo pat krūtinės iki apačios braukau bei žvilgteliu į šią norėdamas pamatyti jos reakciją į tai.

Pastebiu kaip Celestinos lūpas padengia šypsena ir ji taria.

- Jeigu nori gali perpjauti mano suknelę, taip galėsi grožėtis nuogos moters kūnu prieš savo akis, - taria prikąsdama lūpą.

Celestina dalies kaip ir buvo teisi kadangi kai pamaloninau ją bei buvau matęs kažkiek ją nuogą. Norėjau ir vėl pamatyti šią nuogą. Pasigrožėti jos kūno privalumais, kuriuos pripažįstu jį tikrai turi. Celestinos žodžiai kuriuos ši pasakė nė kiek manęs nenustebino. Jau spėjau suprasti, kad Jai patinka adrealinas, pavojai, viskas kas grubu ir kas užveda.

Šiai nespėjus susiprasti atsargiai peiliu perpjoviau šios suknelę taip pamatydamas šios visiškai nuogą kūną, kurio nedengė apatiniai. Praskleidžiau labiau suknelę, o gal tai kas iš jos liko.

- Tu teisi. Dabar kaip tik ta proga kai galiu pasigrožėti moters nuogu kūnu, - tarsteliu šiai. Kilsteliu delną tik tam jog galėčiau brūkštelti palei šios krūtinę.

Jos kūnas tarsi gryna vilioklė. Viliojo mane it kokie kerai.

Nejučia pasilenkiau link šios krūties bei lūpomis apglėbęs pradėjau žįsti tamsiaplaukės spenelį. Celestina po manųjų veiksmų pradėjo raitytis it kokia kalaitė, lyg nuo to priklausytų šios gyvybė.

Suteikęs vienam krūties speneliui darbo tą patį padariau ir su kitu.

- Ką duosi man mainais, lėlyte, jeigu aš suteiksiu Tau malonumo?, - pasiklausiu kilstelėdamas lūpų kampučius.

- O ko tu nori mainais?, - paklausia apsilaižydama lūpas kurios spėjo išsausėti.

- Nežinau leisk man pagalvoti apie tai. Čia mano žaidimas, brangute tad sužinosi, bet ne dabar, - tarteliu ir tada grubiai įsisiurbiu į moters lūpas.

Lai žaidimas būna pagal mano taisykles, pažiūrėsime kas pirmas sudegs, - mintyse pagalvoju tai.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 11 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Slapta aistra✍🏻Where stories live. Discover now