Tanıtım

240 24 6
                                    

Sözcükler kapanmak is­temeyen bir yaradan akan kan gibi sıcak ve karmakarışıkdökülüyordu dudaklarından.

Hayatın Mucizeleri - Stefan Zweig.

Marina Conte, kendisini aşağılanmış hissediyordu. Bu üniversiteden, bu insanlardan nefret ediyordu. Asla ama asla bu ülkeye gelmemeliydi. Edebiyat son sınıf öğrencisiydi, kendince bir kütüphanede çalışıyor, hayatını düzene sokmaya çalışıyordu. Kolunda kalan son morluklara baktı, bunlar geçmek üzere olan izlerdi. Fakat kalbi? Onu onarabilir miydi artık? Babasının ona yaşattığı bu işkenceye daha fazla ne kadar katlanabilirdi? Eve dönmek istemiyordu bu yüzden, sahilde ki banklardan birine oturdu ve sigarasını yaktı. Dumanı içine çekerken külünü düşürmemeye çalışıyordu. Onun için bunu izlemek çok güzel ve anlamlıydı. Eve geç döndüğü için belki de yine hakaretlere maruz kalacak, babasından sert darbeler yiyecekti. Bunun hep böyle devam edeceğini de biliyordu. O yüzden umursamadı. Denizi izledi bir süre, telefonunu sessize almıştı. İçi rahat değildi, bu yüzden telefonu eline aldı ve babasından gelen 2 cevapsız arama, ablasından gelen 79 mesaja maruz kalmıştı. Babasının tek bir araması bile kalbinin yerinden çıkmasına sebep olacak kadar korkutmuştu genç kızı. Hızlıca ayaklandı fakat başı döndü, kalp atışları daha da hızlanırken yere kapaklandı ve yerde öylece durarak zemini izledi. Gözünden bir damla yaş düştü, sonra bir damla daha. Dizinden akan kanı üstünde ki sweatshirt'e sildi. Bir köpek yanına yaklaştı ve kızın üstüne zıpladı. Kız biraz şaşırsa da keyfi yerine gelmişti. Bu bir koyu kahverengi cocker spaniel'di. Kız göz yaşlarını silip köpekle oynamaya başladı. Köpekle oynarken önlerinde durmuş uzun boylu adamı fark etmedi. Kafasını kaldırdığında kollarını birleştiren adam gülümseyerek onları izliyordu. Kızın yüzünü gördüğünde gülümsemesi hafifçe soldu. ''Hanımefendi, iyi misiniz?'' Kız hızlıca gözlerini sildi ve ayaklandı. ''Kusura bakmayın, çok tatlı bir köpeğiniz var.'' Orta yaşlı adam köpeğe tasmasını geri taktığında eline sıkıca doladı ve anlayışla gülümsedi. ''Teşekkürler, herkese bir anda böyle atlamaz normalde.'' Kız gülümsedi ve yutkunarak adamı izledi. ''Hassiktir. Bu Tom Hiddleston..'' İçinden geçiriyordu. Kız telefonunun tekrar çaldığını hissettiğinde tedirginlikle suratı bembeyaz kesildi. ''İyi görünmüyorsunuz'' Adam çantasından suyu çıkartıp kıza uzattı. ''Lütfen için, isterseniz yenisini de getirebilirim.'' Kız suyu alıp içti ve titreyen elleriyle geri uzattı. ''Sağolun.. Tanıştığıma memnun oldum.'' Kız hızla uzaklaşırken Orta yaşlı adam tuhaf hissetti. ''Ama bana adınızı söylemediniz ki!''


Traditrice - Tom HiddlestonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin