Za górami, za lasami, a tak dokładniej w bardzo biednym kraju (Polsce) żyli nasi bohaterowie. Pierwszy wyglądem przypomina Harrego Pottera z serii książek o czarodzieju, brakuję mu jedynie znamienia na czole, to Cholibka. Następna piękna zgrabna, urocza lecz miała jedna wadę była ruda, to Maqpie. Ostatni z tego grona to wielki i ogromny, a zarazem też lekko gruby, to Kaczor. Każde z nich mieszkało daleko od siebie, żadne z nich również nie wiedziało o istnieniu drugiego, wszystko to zmieniło się na serwerze pewnej cudownej dziewczyny. Tak też się poznali, jednakże pierwsze rozmowy były dość nerwowe i haotyczne.
- Hej, jestem Cholibka, miło mi poznać. - powiedział Cholibka po wejściu na kanał głowy.
- Cześć, jestem An An, również mi miło. - odparła nieśmiałe nowa koleżanka.
- Co lubisz robić An An? - Zapytał.
- Lubię grać w gry typu: Wiedź.. - Zanim zdążyła dokończyć przerwał jej cholibka.
- Ty grasz w wiedźmina?! Ale super! Uwielbiam tą grę. - Odparł.
- To świetnie, lecz czy mógłbyś mi nie przerywać? - Zapytała, lekko wkurzonym głosem.
- Emm.. Tak przepraszam.
- A więc... Na czym to ja skończyłam... A już wiem! Typu: Wiedźmin...
Rozmowa ta ciągnęła się w nieskończoności i mogła by tak trwać gdyby nie zjawił się Kaczor, nasz trzeci najważniejszy bohater tej historii.
- O hej! Jestem Cholibka, a ona to Maqpie, miło mi poznać. - Przywitał się ciepło.
- Zauważyłem, widzę nicki na dc wiesz? Ślepy nie jestem. - Odpowiedział bardzo zimnym i nieczułym głosem.
- Oh.. Przepraszam nie wiedziałem.
Zapadła głęboka cisza, nikt nie widział co do siebie powiedzieć dlatego, któreś z nich zabrało głos.
- Chłopaki, chcecie może zagrać w jakąś grę? - Dała propozycję ruda An An.
- Spoko, może jakiś ciekawy tryb na roblox? - Spytał kaczor.
- Okej!
Dołączyli i zaczęli grać. Zabawa była cudowna, każdy się śmiał, cieszył nawet Kaczor trochę się otworzył. Po około 3 godzinach gry, Cholibka musiał kończyć, więc została sama Maqpie oraz Kaczor. Znów zapadła cisza.EZ z wami około 300 słów 😎🤙
CZYTASZ
༄Maqpie X Cholibka X Kaczor༄ ♡︎Love Story♡︎
عاطفيةPiękna opowieść o trójcę, którzy kochają siebie nawzajem. <3