Rozdział 2 (Pierwsze Uczucia)

29 2 0
                                    

Tak oto zastała cisza pomiędzy maqpie a kaczorem. Kiedy jedno z nich chciało coś powiedzieć, usłyszeli odgłos dołączania przez kogoś do kanału głosowego. Był to Grysik, niemądry, nie za bardzo uprzejmy oraz nie za bardzo wiedzący co zrobić by poznać nowych ludzi.
- Hej, Grysik jestem. - Przywitał się.
- Hej Grysik jetsem Maqpie. - Odpowiedziała.
- Ej Maqpie, a ty jesteś Chłop czy baba? - Zapytał.
- A nie słyszałeś jej głosu?! - Odparł z lekką agresją.
- Ale ja nie wiem, to jest Chłop czy baba? - Znów zapytał.
- Ona jest dziewczyną. - Powiedział.
(Z perspektywy Maqpie)
Kim jest ten cały Grysik?! Za kogo on się uważa, czy naprawdę myśli, że od tak może się ze mnie śmiać!? Jestem ciekawa dlaczego on mnie obronił? Może to trochę dziwę ale podobało mi się to.
(Z perspektywy Kaczora)
Co ja zrobiłem, czemu ją obroniłem? Czy ja coś do niej czuję??!! Przecież przed chwilą ją poznałem. Głupi, Głupi...
(Wraca normalna prespektywa)
- Wrzuć na luz, ja się tylko pytam kolego. - Powiedział Grysik.
- Mhm. - Parskną.
- Gracie może w ligo lego?? - Zapytał Grysik.
- Tak gramy. - Odpowiedzieli oboje.
-  A chcecie zagrać?
Zgodzili się na tą propozycję co było bardzo dobrym pomysłem. Dzięki spędzonym czasie na grę, zbliżyli się do siebie jeszcze bardziej. Było cudownie oprócz delikwenta, który psuł atmosferę. Zdecydowali że stworzą prywatną grupę gdzie pozbędą się natrętnego Grysika. Po stworzeniu grupy dodali również Cholibke, którego nadal nie było. Weszli na jedną z głosówek i wymieniali się informacjami (Co kto wie o sobie napiszę pod koniec rozdziału). Niesłychanie przyszedł do nich Cholibka.
- Hej, już jestem. Byłem u pewnej koleżanki. Mogę się wam z czegoś zwierzyć? - Przywitał się i spytał.
- Jasne! - Powiedziała Maqpie.
- Więc poznałem pewną dziewczynę myślę że ona mnie lubi... - wyznał.
- A ty ją też? - Spytał kaczor.
- Chyba tak... - Odpowiedział.
Serce kaczora zaczęło bić coraz szybciej. Nie wiedział co zrobić, nie wiedział dlaczego serce próbuje wylecieć mu z klatki piersowej i spytać się kto jest tą dziewczyną.
- To świetnie! - Rzekła An An.
Kaczor przysłuchuję się ich rozmowę, ale nic nie mówi jakby nie mógł, coś go powstrzymywało, zazdrość?

(333 słowa około)

Info o bohaterach:

Kaczor:

Relacje: Crush na Cholibce i Maqpie.
Wiedza:
O Maqpie: Zna jej podstawowe dane, czyli imię, wiek, jej hobby.
O Cholibce: jeszcze nie wie nic

Maqpie:

Relacje Crush na Kaczora, uznaję cholibke za przyjaciela.
O Cholibce: jeszcze nie wiem nic
O Kaczorze: te same dane co u kaczora.

Cholibka:

Relacje: Przyjaciele Maqpie i Kaczor

O Maqpie: jeszcze nie wiem nic
O Kaczorze: jeszcze nie wie nic


༄Maqpie X Cholibka X Kaczor༄ ♡︎Love Story♡︎Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz