☟︎︎︎☟︎︎︎☟︎︎︎
-Szia Vera. -Mondta keservesen.
-Hali.
-Na, indulhatunk szépségem? -Kérdezte Laci.
-Persze, mehetünk. -Majd egy jóó cuppanós puszit nyomott a homlokomra. Hátra néztem Brúnóra és láttam rajta, hogy ő érzi magát kínosan. A szívem elkezdett hevesen dobogni, az anyós ülés jobb oldalánál hátra nyújtottam a kezem, és megfogtam az övét.Megállt Laci a legközelebbi benzinkúton, én pedig elengedtem Brúnó kezét. Laci mielőtt bement fizetni, szóltam neki hogy hátra ülök, hátha elalszok.
Nem ellenkezett úgyhogy hátra ültem, ő pedig bement fizetni meg még megállt fotózkodni.-Nika. -Mondta Brúnó.
-Igen?
-Miért ültél hátra?
-Aludni akarok. -Vontam meg a vállam.
-Haha.. na most őszintén.
-Tényleg aludni akarok.15:50
Megérkeztünk. Végig aludtam az utat. Lacival még nem beszéltem, mert egyfolytában pakolászik és kerül engem. Megyek lepakolom a cuccaim valamelyik szobába, persze pakolás közbe el is szunyókáltam egy picit.
16:20
-Jó reggelt Verus! -Mondta Peti majd rám ugrott.
-PETII!! Aludni akartam te bunkó!
-Aludtál is szépségem. -Mondta Laci.
-Menjetek már ki!
-Én sem maradhatok? -Kérdezte Laci azzal a boci szemeivel.
-Nem! Menjetek ki mind a ketten!!!
-Jóó nyugi kiskirálylány. -Vágott közbe Peti.Kimentek, elmentem lezuhanyozni, utána átöltöztem. Felvettem egy fürdőruhát rá meg Laci pólóját és mellé egy melegítőt. Tudom, tudom.. meleg van. De nekem így kényelmes. Aztán kimentem a kertbe mert a fiúk ott medencéztek.
-De jó hogy itt vagy Vera!! -Mondta Manuel.
-Ahj.. te is jöttél?
-Naaa legyél egy kedves barát és hozd ki a söröket, kérleek. -Néztek rám mindannyian.
-Jó, jó kihozom. -Mondtam majd egyenesen be mentem. Mielőtt mentem volna ki, hallottam hogy valaki az emeleten mászkál. Felmentem megnézni, és mint kiderült Brúnó volt az.-Hát te? -Kérdeztem.
-Nem érzem jól magam. -Válaszolta.
-Akarod.. hogy itt maradjak?
-Jól esne.
-Várj, kiviszem gyorsan a sört.
-Oké. -Mondta, majd kiszaladtam a sörrel.-Tessék, itt a sörötök.
-Köszi hugii. -Mondta Peti
-Bejössz a vízbe? -Kérdezte Milán.
-Nem, köszi.
-Naa ne kéresd magad. -Mondta Manuel.
-A nem, az nem.
-Kérleeek. -Nyöszörgött Laci.
-Azt mondta, hogy nem. -Vágott közbe Brúnó.
-Brúnó? Menj vissza pihenni! - Néztem rá.
-Nyugi már jól vagyok, de te nem leszel jól ha meglátod a képet.
-Mi? -Kérdeztem meglepődötten.
-Ne Brúnó. -Mondta Laci.
-Látnia kell.
-Miről nem tudok? -Kérdezte Peti.
-Jobb ha nem tudod, mert akkor kinyírod Lacit. -Vágta rá Manuel.
-Brúnó, mutasd már meg!! -Ordítottam szegényre.Brúnó elővette a telefonját, majd megmutatta a képet. Lehet jobb lett volna ha nem látom..
------------------------------------------------------------
Félek hogy nem lett a legjobb,
de remélem eddig tetszik nektek!
Próbálok több részt ki rakni egy nap,
de nem mindig tudom írni.♡
YOU ARE READING
𝐓𝐢𝐭𝐨𝐤𝐛𝐚𝐧 𝐓𝐚𝐫𝐭𝐨𝐭𝐭𝐮𝐤 || 𝐁𝐫𝐮𝐧𝐨𝐱𝐒𝐩𝐚𝐜𝐜 𝐟𝐟.
Fanfiction💐• Hosszú, bonyodalmas történet.. Elég sok a dráma, szóval ha szereted akkor olvass bele hátha tetszeni fog. •💐