12.

553 16 2
                                    

Kora reggel útnak indultunk és egész úton csak énekelgettünk. Brúnó játszotta a hülyét és folyton a saját számait dúdolgatta. Mikor oda értünk kipakoltunk és bementünk a szüleim házába.

-Azta, egész szép kis házikó.-Mondta Brúnó, majd lepakolta a cuccainkat.

-Egész rég voltam itt, de most legalább veled térhetek vissza.-Mosolyogtam egy nagyot.

A romantikus szemezgetésünket anya és apa szakította meg. Röviden, tömören bemutatkozott Brúnó, majd ebédeltünk és beszélgettünk. Laci egyfolytában zaklatott, de ezt egy szóval sem mondtam Brúnónak. Olyanokat írt, hogy szeretne valamiről beszélni és, hogy elvinne valahová. Nem értettem őt, ezért belementem, hogy megtudjam mit akar.

Egy pár óra elteltével elköszöntünk és haza indultunk. Alig ha hozzá szóltam Brúnóhoz, Lacin járt egyfolytában az eszem.

-Halihóó!!-Kiáltottam a folyosón.

-Vera!-Kiabált Laci, majd megölelt. Éreztem a kellemes illatát és akkor végre biztonságban éreztem magam.
Egyszercsak mélyen a szemébe néztem és csak bámultam őt.

-Ja, én itt sem vagyok.-Sajnáltatta magát Brúnó.

-Hát Brúnó, néha sok vagy az biztos.-Kuncogtam.

Itthon is lepakoltunk, majd elkezdtem készülődni a Lacival való találkozásra. Sok "még adj 10 percet" mondattal később már el is indultam. Egy étterem előtt találtam magam szóval bementem. Minden szem rajtam állt. A szivem megállt mikor megláttam őt elegánsan felöltözve, nagy mosollyal engem nézve.
Odasétáltam hozzá, ő úriember módjára felállt és kihúzta nekem a széket.

-Térjünk a lényegre Laci..mit szeretnél?-Kérdeztem.

-Vera, őszinte akarok lenni, úgyhogy ki mondom.-Nézett mélyen a szemembe.

-Bökd már ki!-Emeltem fel a hangom.

Felállt a székről, majd engem is felállított. Közelebb húzott és kezét a derekamra rakta. Egyre jobban közeledett és mikor már majdnem össze ért az ajkunk, valami megállította őt.

-Laci?-Néztem rá értetlenül.

-Áh, nem kellett volna. Nagyon sajnálom, full hülye vagyok, bocsi.-Próbált egyfolytában elnézni, úgyhogy megfogtam az arcát, magam felé fordítottam és megcsókoltam. Tudom, hogy Brúnóval vagyok, de Lacit mindig is szerettem, ez a pillanat meg tökéletes volt.

Woow újra itt:) Próbálok aktívabb lenni és több részt kirakni. Hétvégén ha minden jó akkor jövök az Outer Banks-es storym új részeivel és még ennek is az új részeivel.

puszi: kya<3

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 09, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝐓𝐢𝐭𝐨𝐤𝐛𝐚𝐧 𝐓𝐚𝐫𝐭𝐨𝐭𝐭𝐮𝐤 || 𝐁𝐫𝐮𝐧𝐨𝐱𝐒𝐩𝐚𝐜𝐜 𝐟𝐟.Where stories live. Discover now