Selam canlarımmm.
Nasılsınız?
Kitabımızda yavaş yavaş finale yaklaşıyoruz. Tahminen 29 veya 30'uncu bölümde finalimiz var. Aile kitabı olduğu için çok uzatmak istemedim canlar. Baştan beri istediğim buydu ve finalimiz yakın.
Bel bel yorum ve oylarınızı bekliyorum.
Keyifli okumalar canlarım.
..................
Uçurumdaydım. Bir adım atsam onunla birlikte düşecek, geriye çekilsem onu tek başına aşağıya bırakacak ve büyük bir pişmanlığa sürüklenecektim.
Hayatımda ilk defa yaşadığım duygular beni kaygılandırıyordu. Kalbim yerinden çıkacakmış gibi göğüs kafesimi zorlarken ne yapmam gerektiğini fazlasıyla belli ediyordu ama beynimdeki ön yargılar beni durduruyordu. Atlayıp atlamamak benim elimdeyken ve kalbim bunu bu kadar istiyorken ne kadar direnebilirdim ki.
Ruhum çoktan kendini bırakmışken bedenimi tutmak neyi değiştirirdi.
Dudaklarımın üzerinde bekleyen dudaklarının birkaç saniyenin ardından yavaşça hareket etmesiyle kendimi bıraktım. Bu işin sonucunda yere mi çakılacaktım yoksa beraber mi uçacaktık bilmiyordum ama sonu ne olursa olsun gönüllüydüm.
Onu seviyorum.
Dudaklarının üzerinde acemice hareket ettirdiğim dudaklarımın ardından eliyle belimi sarmalamasıyla daha da yakınlaştık. Elim düğün boyunca yapmak istediği şeyi yaparak sakallarını okşarken yavaşça durulduk. Ayırdığımız dudaklarımızın ardından alınlarımızı birleştirdiğimizde gözlerinin içine baktım.
Normalden daha koyu olan gözleri istek ve büyük bir şefkatle bana bakarken gülümsedim. Gülümseyişim ve tahminimde pişman olmayışımla dudaklarını kıvırarak gülümsedi. Ortaya çıkan görüntüyle kaşlarımı kaldırarak ona baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAKRUH
ChickLitHayatının en önemli bölümlerinden olan yıllarını üvey ailesiyle yaşamak zorunda bırakılan bir kız. Aşk Aile Sevgi Nefret Abi En çokta sır dolu bir kitap. Serüvene hoşgeldiniz. ............ Elimden geldiğince klişelerden uzak ve sır dolu bir kitap...