🖤🖤🗝️🗝️🖤🖤 LÜTFEN OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN!
İYİ OKUMALAR!
Hazal Akca:
Gece'nin karanlığında motorumla ilerliyordum yeni kurbanım için, kurbanımın ismi Mehmet Aksoy ,uyuşturucu üretimi ile ilgileniyor,aynı zamanda kadın kaçakçılığı yapıyor ,bu akşam uyuşturucu sevkiyatı var . Bu akşam Medusa Lorenz olarak dünyaca aranan seri katil olarak uyuşturucu sevkiyatını tamamıyla yakmaya gidiyorum .Medusa acımasızdı, güçlüydü, korkunç bir zekası vardı ,ilk önce düşmanını gözlemlerdi ,hareketlerini ,konuşmalarını dinlerdi ve hamlesini bir anda yılan gibi yapardı.Zehrini bir kere attı mı o kişi tamamen etkisiz olurdu. Medusa böyleydi bunu ona hayat yapmıştı...
Medusa:
motorumla uyuşturucu sevkiyatı 'nın olduğu yere vardım.Burası bir ormanınlık alandı .Her ye karanlıktı, Medusa motorundan indi ve sessiz bir şekilde depo'nun etrafını gözlemlemeye başladı.depo'nun dışında on üç adam vardı .Medusa sessiz bir fısıltıyla"Ahh aptal herif hadi ama hiç kimse senin yerini bulamicakmiydi ? Ama atladığı bişey var Mehmet Aksoy ben hiç kimse değilim!! bu iş sandığımdan daha kolay olucak" dedimve silahını çıkartım.Silahın ucunda susturucu vardı ve bu silah medusa'nın özel tasarımıydı .Silah vücut 'ta herhangi bir yere gelsede hemen insanı öldürür çünkü yüksek doz zehir bulunmakta kurşunda .Medusa 13 adamda sessiz bir şekilde vurdu.Depo'nun kapısına kadar vardı ve depo'nun içinden gelen sesleri dinledi Mehmet Aksoy "Tabi Faruk bey siz bize eroin verdiniz bizde size bunun iki katını vericez merak etmeyin efendim" dedim.
Faruk bey ise"yalnızca senden bunu istemiyorum bana aynı zamanda biraz kadınlar ,benim barlarda iş yapmasını istiyorum anlarsın ya "dedi .Medusa bu kelimeyi duyduğu için fazlasıyla sinirlendi ama sinirlerine hakim olabilen bı kadındı.Mehmet Aksoy"tabi efendim hemen "dedi.Tam o sırada Medusa depo'nun kapısına çok sert bir şekilde vurdu .Kapı açıldı Mehmet ve Faruk aynı anda "sen kimsin?"dedi .
Medusa "beyler eceliniz geldi"dedim .Hiç kimse Medusa'nın yüzünü görmezdi yüzünde maske vardı yüz hatlarını tamamen kapatan bir maske vardı.Medusa depo'nun içine baktı ve içeride Mehmet ve Faruk la beraber on adam olduğunu gördü.
Medusa hızlı bir şekilde iki silahını da çıkarttı ve sekiz adamda hızlı bir şekilde öldürdü.Medusa "evet beyler ! Sıra sizde ,hmm acaba size ne yapsam "dedim.Faruk o sırada "bize hiçbir şey yapamazsın kaltak " dedi .
Faruk silahını çıkartcakdı ama Medusa hızlı davranıp Faruk ve Mehmet'in iki bacağını da vurdu . İkiside açıdan inlerken Medusa yanlarına vardı ve silahlarını alıp uzağa attı. Mehmet bağırdı "KALTAK SENİ ÖLDÜRECEĞİM" dedi.
Medusa sırıttı ve "bu dünya ya ikinci kez gelemiyoruz maalesef bebeğim "dedim.Medusa hızlı bir şekilde Mehmet 'in suratına tekme attı.Medusa etrafına baktı depo'nun diğer tarafında sandalyeler ve halat ip vardı...
🖤
Medusa iki adamıda iple sandalyeye sert bir şekilde bağladı ve şöyle dedi"ben çok yaratıcı bir katilimdir beyler .herşey çok güzel olacak şimdi hanginizden başlasam ki hmm buldum ben yöntemi kullanıyorum en iyisi" iki adamda çok korkmuştu ve bağrıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEDUSA (+18)
Science FictionBu Hayat'ın adaleti yoktu, Ya kendin yaratırdın ya da kaybolursun... Hazel akca ,o bir dünyaca aranan diğer adıyla namı değer Medusa Lorenz seri katil ,en önemlisi ise Kax strong teşkilatı'nın baş lideri ama onu hiç tanımıyorlar .... Ateş arkan, b...