7.Bölüm

13 3 0
                                    

Medya Hazal Akca ‹3

Koz ,zaaf en büyük iki tehlikeydi.Zaafların yüzünden yenilirsin.Kozlar sayesinde kazanırsın ama eğer hep zirvede olmak istiyorsan hiçbir zaaf'ın olmamalı ...
-Medusa Lorenz

Ateş arkanda birşeyler vardı .Sürekli hareket halindeydi son birkaç haftadır ,bana ise sürekli çok büyük birşey getireceğini söylüyordu.Ve birazdan o büyük şey ile karşılaşacaktım .

Şimdi ise evin salonunda oturmuş bekliyordum .dışarı çıkmam yasaktı ki ateşte biliyor ki bu evden elimi sallayarak çıkardım ama ateşte biliyor ki elindeki koz fazla büyük ki benim kacmiyacagimi biliyor .

Korumalardan biri geldi ve "Hazal hanım Ateş bey sizi dışarıda bekliyor"dedi korumaya başımı salladım ve dışarı çıktım .

Ateş kapıya yaslanmış beni bekliyordu benim geldiğimi anlamış olucak ki başını yerden kaldırdı ve bana baktı ve sinsice gülümsedi adımlarımı hızlandırın ve "eeeğ arkan neymiş şu büyük koz "dedim .

Ateş bana doğru eğildi ve kulağıma fısıldayarak "bebeğim bunun şartında küçük bir yatak Sexsi olabilir bence ha "dedi gülümsedim ve ateşin bacak arasına yerleştim ,ateş bi anda kaskatı kesildi şaşırmadım erkekler iki cilveyle gevşiyorlar dı hemen ki bir elini belime diğerini ise kalçanım altına koydu.

Bir anda hızla ateşin erkekliğine vurmamla ateşin yere düşmesi bir oldu "puşt herif gevezeligi kes ve bana şu büyük kozu göster "dedim.

Bir onda koca evin dış kapısı açıldı siyah lüks bir araba geldi .Araba'nın içi gözükmüyordu araba tam karşımızda durdu ve kapısı açıldı ben gözlerimi kısmış şekilde arabaya bakarken ateşse benim herbir mimiğimi izliyordu. Arabadan bir çocuk inmişti...

Melek gibiydi sarı saçları mavi gözleriyle çok güzeldi ,melek olduğuna inana bilirdim bu benim sürekli rüyama gelen kardeşimdi ,bana sürekli abla diyen o melek çocuktu.

Kısık sesimle "am-a benim bir kardeşim yoktu ki "sesim çok kısık olmasına rağmen beni duymuştu ateş ve kazanmış tavrıyla "o senin kardeşin senden sakladıkları kardeşin evet annenin karnında bir bebek vardı ama o senin üvey kardeşindi,yani annen babanı aldatıyordu ,kardeşin akın senden bunca zaman saklanan akın ,zekası sana çekmiş galiba"dedi ateş .

İnanamadım,küçüken anlamadım belki ama peki herşeyden haberi olan ben neden meleğimden haberim bile yoktu .Akın tam karşımdaydı kardeşim ,meleğim .

Akın iki elinide yanlarına açarak bana doğru koştu ve "Ablaa "diye bağırdı .Bende kollarımı açtım ve onu herşeyimle sarmaladım belki sevgimi belki özlemimi verdim bilmiyordum ki ben sevmek sevilmek nedir bilmiyordum ki ama belki akın hisseder diye ona özlemle sevgiyle sarıldım .

Bana sarılınca gözlerinden yaş akmaya başladı ,boynuma daha fazla gömüldü .Ateşe baktığımda bize gülümsemeyle bakıyordu .Akını kollarım arasından çektim ve okyanusun en derin gözlerine baktım "ufaklık ağlamk yok tamam mı ?bak burdayım , ablan burda şimdi sakinleş tamam mı ufaklık ?" Dememle akın kafasını salladı, ateş korumasına haber verdi akını alması için sonkez konuştum "sen şimdi gelen abiyle git akın ,ben yanına gelicem "dedim ve burnundan öpüp kalktım.Akıngil gidince ateşin yakasına yapıştım ve onu duvara yasladım

"sen onu nerden buldun lan ?benim bile haberim yokken nasıl !nasıl !"dedim ateşse kibirlice sırıtıp "demeki ben daha zekiymişim "dedi.yakasını bıraktım ve gözlerini içine baktım ne demek istediğimi anlamıştı .

"Beni takip et Sexsi katil "dedi .Ateş önden yürürken bende onu takip ediyordum ,çalışma odasına çıktık ve ateş kolduğa oturdu ve benimde oturmamı istedi bende karşısına oturdum " Açık konuşucam Medusa .Benim için çalışacaksın benim askerim olucaksın ,ben ne istersem onu yapıcaksin, Medusa sen bir devrimsin sen bir silahsın ,o kıvrak zekan ve gücün bir iç çekti ve devam etti ,sen herkesin elde etmek istediği bir varoluşsun"dedi Cümlesinin bitmesini bekledim ateşe yaklaştım ve "senin belanı sikerim Arkan
Ben senin bur kuklan değilim beni istediğin gibi yönetemezsin ! Seninle çalışmayacağım arkan istersen tüm dünyaya yay Medusa olduğumu sikimde bile değil"

Ayağa kalkmamla arkanda ayağa kalktı ve sinsice sırıtıp "Minik yılan belki medusa'nın tüm dünyaya yayılması umrunda değil ama peki ya kardeşin ona zarar gelsin istemezsin değil mi ?" Demesiyle iyibir tekme attım erkekliğine . "Sakın! sakın arkan deneme bile "tam birdaha vuracekken beni ayak bileğimden tutup yere düşürdü yere düşmemle üstüme çıktı ve ",o Zaman benlesin"benlesin derken ağzından benimsin gibi çıkmıştı.Cevap vermedim yanlızca onu üstümden atıp ayağa kalktım ve odadan çıktım.

Yine uyuyamıyorumdum alışmıştım aslında ama herşey garip geliyordu ama şunu anlamıştım ailemle ilgili bilmediğim daha çok şey vardı .Ayağa kalktım ve odamdan çıkıp ateşin odasının önüne geldim kapıyı yavaş bir şekilde açtım içeriye girdim ve arkamdan kapattım ateşin yattığı yatağın tam karşısında bir siyah deri koltuk vardı oraya yavaşca ilerleyip oturdum ,ateşe baktım o da yerinde huzursuzdu ,ay ışığı tüm vücüdunu ele geçirmişti ve bu onu tapılası kılıyordu .Ona bakmaya devam ederken gözümün önünden anılar geçiyordu annem ve babamın bana yaptığı işkenceler o küçük vucüdum nasıl kaldırmıştı,nasıl yaşayabilmiştim.

O kadar çok dalmışım ki ateşin bana seslendiğini duymamıştım.Ayaklarını yataktan sarkıtı ve ayağa kalkıp bana doğru yürüdü üstünde sadece gri bir eşofman vardı karın kasları çok güzeldi ve ben dokunmak istiyordum siktir gözlerimi onu süzmekten çektim ve onun gözlerine baktım bana bu gece farklı bakıyordu hemde çok farklı yanıma kadar geldi ve hemen dibime oturdu kafasını da koltuğa yasladı o tavana bakarken ben ona bakıyodum "sikicek miş gibi bakmayı ne zaman kesersin ?"çok masum bir sesle sormuştu bunu "belki sikmek istiyorumdur belli mi olur ?" Dedim sırıtırak ateşin gözlerinin içi parladı ve hecvesle "Lütfen Lütfen sik beni"dedi kahkaha patlattım ateşse tüm hevesi kırılmıştı anlamıştı onla dalga geçtiğimi kısık seslede şunu söylemişdi ",birgün seni sert bir şekilde sikecem minik yılanım merak etme "duymadım sanmıştı ama duymuştum bir süre boyunca sessiz kaldık ve ateş bir anda bana döndü ve gözlerimin en içine baktı ve konuştu"içinde hala o küçük masum kız çocuğu var ,o kadar masum ki çok güzel ama hep mutsuz bir kız çocuğu neden peki ? ,biraz bekledi ve devam etti çünkü o kız çocuğu hiç sevgi görmedi değil mi ?sevgi nedir ? sevilmek nedir hiç bilmiyor demi medusa? Sen bu yüzden böyle bir ölüm makinesine dönüştün halbuki, aslında en masumu sendin , seni çok kırmışlar sende kırıldıkça acımasız bir insana dönüş müsün ?gerçekten soruyorum medusa senin duyguların var mı ?"

Bir süre bekledim doğruydu ben sevilmemiştim ki ben sevmemiştim de ben kırıldıkca bir ölüm makinesine dönüşmüştüm ben bir canavar bir şeytandım doğruydu peki duygylarım varmıydı yoktu ki duygularım da hergeçen gün tükenmişti.Cevap vermedim,biliyordu çünkü herşeyi biliyordu oda sadece benden duymak istemişti belki bişey değişir diye beklemişti ama değişmedi ben değişmiğcektim ben devrim ,vahşet ,kan, ben medusaydım ben kirli insanların kanıyla beslenen bir katildim. Ve ben Medusa Lorenz bir yılan kadar zehirliydim ,yanıma yaklaşan herkesi geçmişimle birlikte yok ediyordum .




















 Ve ben Medusa Lorenz bir yılan kadar zehirliydim ,yanıma yaklaşan herkesi geçmişimle birlikte yok ediyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Ateş Arkan&Medusa Lorenz=Hazal Akca-




Medusa lorenz ve Ateş arkan değişti arkadaşlar başroller artık bunlar ateşin gözlerini bal rengi olarak düşünün :)

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın ಥ⁠_⁠ಥʕ⁠ಠ⁠_⁠ಠ⁠ʔ┻⁠┻⁠︵⁠¯⁠\⁠(⁠ツ⁠)⁠/⁠¯⁠︵⁠┻⁠┻¯⁠\⁠_⁠(⁠☯⁠෴⁠☯⁠)⁠_⁠/⁠¯¯⁠\⁠_⁠༼⁠ ⁠ಥ⁠ ⁠‿⁠ ⁠ಥ⁠ ⁠༽⁠_⁠/⁠¯...

MEDUSA (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin