Öncelikle merhaba bölüm geç geldi kusura bakmayın
Bölümler daha heyecanlı ve güzel olacak !İYİ OKUMALAR 🖤
« En büyük tehlike güç değil ,zekadır »
🕯️HAZAL
»Gözlerimi açtığımda ki acsamda değişen birşey yoktu ,heryer kapkaranlık tı gözlerimi birdaha kapatıp açtım ama sonuç yine aynıydı heryer karanlıktı.Yatakta yatıyordum ,yumuşaklıktan anlamıştım bunu kalkmaya çalıştım ama ayaklarım ve kollarım kelepçelenmişti ,sinirle kahkaha patlattım puşt arkan beni kelepçelenmişti bende bu kelepçelerle seni delirtmesem banada Medusa demesinler arkan diye mırıldandım.
Bir süre sonra odanın kapısı açıldı,kapıya ışıktan dolayı bakamıyorum ama bir adamın adam sesleri geliyordu ,kapıyı geri kapattı ve olduğu yerden birşeyler yapmaya başladı bir süre sonra lambalar yandı gözlerimi kapattım ve sonra tekrar açtım gözlerim alıştı ışığa,Karşımda tabiki Ateş arkan vardı sportif giyinmişti yine siyahlar içinde ama dpherzam ki gibi Sexsi ve yakışıklı gösteriyordu ultra Sexsi puşt ve şu an fazlasıyla keyifli görünüyordu.
Yanıma kadar geldi ve yatağıma oturdu,bana tepeden bakıyordu. "Nasılsın Medusa dur yada Hazal mı demeliyim .ben hala karar veremedim sence sana hangi isminle hitap etmeliyim ?" Dedi.Boş boş suratına baktım ve konuştum bende "Sexsi puşt herif bu ne önlemler kapkara odaya kapatmalar ,kelepçelemeler bu kadar mı cesursun sen arkan ? "alayla konuştum,Ateş yüzüme eğildi ve "bunların hepsi senin kaçmaman için Sexsi yılanım" dedi
nefeslerimiz birbirine değiyordu Ateşin gözleri dudağıma kaydı ve oraya bakarak fısıldadı "hemde fazla Sexsi" dedi.
Sonra ise hızla üstüme çıktı bir an afalladım ateş eğildi ve kulağıma doğru yaklaştı ,kalkık burnu ve dolgun dudakları boynuma değiyordu ,ateş kokumu içine çekti ve hoş bir mırıltı çıkardı bana kapıl hadi arkan ,seni kolayca altedebiliyim .Konuşamıyordum yalnızca onu izliyordum ,bu hareketini ve tavrını çözmeye çalışıyordum.Ateş boynumdan başını kaldırdı ve"Salonda bana yaptıklarının rövanşını Alıyım mı? Sexsi yılanım"dedi fısıltıyla sonra ise eline yavaşça oksarcisina bacaklarımda gezdirdi , kadınlığımı doğru gidicekken yüzüne doğru yükseldim ve kulağına üfleyip konuştum"Şimdiden beni arzulamaya başlamışsın dır Arkan
"birazdaha Sexsi bir tonla konuşmaya başladım
" mesala şimdi beni sertçe becermek istiyorsun dur ,durmadan içimde ileri geri yapmak istiyosun ateş , vücutumu kızartana kadar beni sikmek istiyorsun "dedim Sexsi bir fısıltıyla. Ateşin erkekliğine baktım erkekliği kocaman olmuştu oha!çüş!yuh!Sexsi bir erkekten hemen etkilinebilecek biriydim ama bu fazla sanki*bencede* geri çekildim ve ateşin gözlerinin içine baktım alevleri yoğunlaşmıştı arzu vardı gözlerinin derinliklerinde ,böyle elime düşüceksin arkan .Ellerini belime koydu ve bacaklarımı açtı erkekliğini kadınlığımı dayadı inlememek için dudağımı dişledim ,ateşin gözleri dudağımdayken konuştu "senin bana ikidir yaptığın tatlı işkenceyi bende sana fazlasıyla yapayım mı ?Sexsi yılanım"dedi ve erkekliğine ileri geri yaptı dayanamadım ve inledim puşt işini biliyordu .
Yüzünü yüzüme yaklaştırdı ve dudağını dudağıma sürttü .
Aklıma gelenle sırıttım ,Ateşi kendine bağımlı yapıcaktım
beni hep arzulucak ama elde edemiğcek ti onu her türlü süründürecektim şimdi onu zirveye çıkarmalıydım.Kalçamı hareket ettirdim ve kasıklarımı erkeğine bastırıp sertçe sürtünmeye başladım,ateş ilk sırıtsada ona ser bir şekilde sürtünmem ile inlemişti.Hızla sürtünürken ateş dudağını dolgun dudağıma kapattı ve beni sertçe öpmeye başladı ,öpüşmelerde çok iyiydim , partnerlerim hep öpüşmemin fazla iyi olduğunu söylerdi ,bende karşılık verdim sertçe ateş benim alt dudağımı emerken bende onun üst dudağını emiyordum ,ateş dudağımda çekilmeden" sen benimsin Medusa bu vücut benim için yaratıldı" dedi ve geri sertçe yapıştı ve dudağımı ısırıp emdi böyle arkan böyle yılanını gel ve seni zehiriyle kendisine bağımlı yapsın.
Elleri göğüslerime gitti ve sıktı "aahhh"inledim ve sertçe kendimi sürttüm ateşte benim inlememle inlemişti ,gözlerine baktım alevleri yoğun bakıyordu ,mayışmıştı alevleri ,bu sefer boynuma egilecekken kapıya sertçe vurulmaya başladı ve sonra ses geldi "Ateşim koş ateşim koş lan napiyosun orda!"alın size kumam ,bastı bizi..
Yiğid delicesine bağrıyodu bu kadar önemli olan şey neydi bilmiyorum ama hisslerim bunun hiç iyi olmuyacağını söylüyordu.
Ateş üstümden küfrederek indi ,hızla kapıyı doğru gitti ve açtı yiğitte kapıyı kıracakmış ki bir anda kapı açılınca ateşle yere yapıştılar ,bense kahkamı patlatım ikiside bir anda bana ters bakışlar atmaya başlamıştı yiğit ateş'in
kulağına eğildi ve fısıldıyarak bir şey söyledi ne dedi anlamamıştım ama gözlerimi kısarak onlara bakıyordum
ateş bi anda şaşkın bakışla bana döndü ama bu şaşkınlığı çok kısa sürmüştü ,eski sert hissiz yüzüne geri döndü puşt!benim hakkımdaydı kesin!ne öğrenmişti!teşkilatım!bombaların ve dahası.........Arkan elin nereye kadar uzanıyor.🖤🕯️
🕯️-& yine rüyadaydım, her yer karanlıktı ,heryerde öldürdüğüm insanların sesi geliyordu karanlığa doğru yürüyordum ayağımın altında ıslaklık vardı ,eğildim elimi ıslakliga değirdim ve burnuma yakınlaştırdım bu kan kokusuydu .Bu kanlar öldürdüğüm insanların kanlarıydı
Karşıdan bir aydınlık geldi gözlerim istemsizce kısıldı ışık sayesinde ve o ışık birden hızla önüme geldi ,gözlerim ışığa alışınca hızla açtım ve önüme baktım yine kendi ellerimle annemle beraber karnında olan kardeşimdi bu.Bana baktı ve gülümsedi ,gülümsemesi çok güzeldi çok ...benim meleğim çok güzeldi yüzü nurla bütünleşmişti mavi gözü ve sarı saçlarıyla aynı melekti .dizlerimin üstüne çöktüm gözlerimden kanlı yaşlar dökülüyordu meleğim bana elini uzattı ve göz yaşlarımı silmeye çalıştı ama sildikçe yenileri ekleniyordu ince ve yumuşak sesiyle konuştu
"ablam neden ağlıyorsun ?ağlama ben geldim diye mi ağlıyorsun "dedi kafamı iki yana salladım hızla ,ellerini tutum ve avuç içlerini öptüm tek tek bana gülümsedi yine çok güzel gülümsüyordu onun gülümsemesi için dünyayı yakardım ama ben onun o küçük bedenini yakmıştım.
Bana hızla sarıldı ve kulağıma eğilerek şunu dedi"ablam sakın canın acımasın senin ben iyiyim merak etme !mis kokulu ablam seni kötülüklerden ben korucam bir ışık gibi seni herzaman aydınlatılan sadece bekle olur mu?"dedi ve bir anda kayboldu .Gözlerimi açtığımda yatakta yatıyordum karşımdaki koltukta ateş oturmuş beni izliyordu.
Sert sesiyle "iyi misin ?"dedi acıyla tebessüm ettim ve kafamı aşağı yukarı salladım.ayağa kalktım ve balkona çıktım o da peşimden geldi ben gökyüzünü izlerken o ise beni izliyordu ona döndüm ve bende ona baktım ve konuştum.
"beni neyle seninle işbirliği yapmam için tehdit ediceksin arkan?benim hiç kimsem yok .Kimliğimi mi acikliyacaksin biliyormusun sikimde bile değil ."
En tehlikeli ,en acımasız insan herşeyimi kaybetmiş insandı ve ben en büyük kaybedenlerdendim.Ateş alaylı bir şekilde gülümsedi ve "ya senin bile bilmediğin ama onun için canından bile vazgeçeceğim biri varsa elimde Medusa?" Gözleri karanlık gecede parıldıyordu .
Gözlerine boş boş baktım ne diyordu amınakoyim .Ne bok yiyorsun arkan sorgulamadım yanlızca gözlerime baktım
bu gece düşünebilecek durumda değildim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEDUSA (+18)
Science FictionBu Hayat'ın adaleti yoktu, Ya kendin yaratırdın ya da kaybolursun... Hazel akca ,o bir dünyaca aranan diğer adıyla namı değer Medusa Lorenz seri katil ,en önemlisi ise Kax strong teşkilatı'nın baş lideri ama onu hiç tanımıyorlar .... Ateş arkan, b...