5.Bölüm

31 3 0
                                    

LÜTFEN OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN!
İYİ OKUMALAR!

Bölüm sarkısı- İmagine dragons- beliver










Yanlızlığına iyi bak , sahip çık ,kaç kişinin emeği var onda kim bilir ?

Ben hep yalnızdım, çaresizken, sinirliyken,sinirden ağlarken ,mutsuzken,ben mutlu değildim ki hiçbir zaman ,hiçbir zaman gülmedim ,benim gülüşümü yok etmişlerdi .

Ben kimsesizdim ,benim kimsem yoktu doğarken de ,büyürken de kimsesizdim ,yapyalnızdım belkide benim güçlü olmaması sağlayan en iyi özellikdi..

İnsanlar zalimdi ,ben onlardan da zalimdim ,insanlar acımasızdı ,ben onlardanda acımasızdım ,insanlar iki yüzlüydü , ama benim onlardanda çok yüzüm vardı ,insanlar tehlikeliydi ,ben onlardanda tehlikeliydim .

))» uyandığımda hertaraf siyahdı ,dolap ,yatak zeminler benim zevkime çok benziyordu .Yatakta doğruldum ve üstüme baktım ,kıyafetlerim duruyordu,odadaki pencerenin yanına gittim ve penceriyi açıp etrafa baktım.
Ormanlık bir alandaydık,akşamdı ve ettafda fazlaca koruma gözüküyordu.

*Yuh amk bu ne dünyadaki tüm korumaları toplamış * dedi iç sesim .'ilk defa haklısın saftirik 'dedim .*bebeğim ben hep haklıydın senin mal kafa anlamıyo *dedi .Homurdanarak kapıya vardım ve açtım.

Kapı kilitli değildi ,şaşırmıştım açıkcası ,üstüme baktım ve
Bacağımın iç kısmındaki bıçağım duruyordu sırıttım ve aşağı indim , ev fazla büyüktü, ve göz alıcıydı ,evin içi altın rengi ve siyah ağırlıklıydı ,mobilyalar, masa gibi çoğu şey siyahdı .beğenmiştim evi güzeldi.

Merdivenlerden inerken arkamdan erkek ayakkabı sesi geliyordu ,bilmiyormuş gibi yaptım ve devam ettim ama sanki bu adam benim onu bildiğimi biliyordu ,merdivenin son basamağına gelince hızla bacağımdaki bıçağımı çıkardım ,seri bir şekilde bıçağı arkamdaki adama sapliyacekken adam yani ateş hızla bıçakdaki elimi büküp.
Bıçağı yere attı ve benim bedenimi duvara yasladı çok yakındık ,nefeslerimiz birbirine çarpıyordu ,şuan bu adamın nefes sesleri ile uyuyabilirdim, kokusu bile beni mayıştırmaya yetiyordu ,çok yakışıklı bir adamdı, kendini bana bastırdı siktir!,erkekliğini hissediyordum yuh amk çok büyük lan ,dudaklarını aralayıp konuşmaya başladı.

" Beni mi öldürecektin Medusa "dedi şaşırmıştım ama bunu ona yansıtmadım sadece gözlerine baktım konuşmasına devam etmesi için"ya da Hazel akca mi demeliyim?"dedi beni biliyor muydu imkanı yoktu ,hiç şüphe vermedim ben hayır hayır bilmiyor Hazel,şu an sadece iki seçeneği var ya seni Medusa'nın adamı olan Hazel akca olarak biliyor ,ya da Medusa olduğunu biliyor. ama imkanı yoktu bilmesinin.
Sende nasıl teklonojiler var Ateş arkan, bunları nasıl öğrendin.

"Sen gerçek kimsin "dedi sırıttım .bende bilmiyordum ki kimdim ben ."konuşsana dilin mi yok ! konuş"dedi ve kendini bana biraz daha yasladı ,sinirlenmiştim artık ,ben istemedikçe kimse bana dokunamazdın,bacağımı kendime çekip hızla erkekliğine vurdum ,ateş yerde kıvranırken hızla etrafa baktım ,masada bir kablolar vardı hızla alıp ateşin üstüne çıktım bir dizimi erkekliğine bastırdım ateş
Altımda inliyordu ve bu bana fazlasıyla zevk veriyordu.

"puşt zevk alıyormusun ben çok zevk alıyorum "dedim diğer taraftan ellerini ve bacağını bağlamıştım.
Ateşin üstündeki kemere ellerimi götürdüm o anda ateş "sex mi yapıcaz minik yılanım"dedi . Kahkaha attım sonra bir anda durup sinsice sırıttım ." Ben şimdi seni sikiyimde gör!"dedim ateşte kahkaha attı "olur minik yılanım, zevkle "dedi .

MEDUSA (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin