8.Bölüm

14 4 0
                                    

Oy vermeyi unutmayın lütfen !

    İyi okumalar güçlü savaşçılarım ; *

Karanlığın en koyu tonunu almış yüreklerimize birer kan akıtılar.

Ruhsuzdu benim acılarım,cansızdı haykırışlarım,ssesizdi çığlıklarım ve ruhsuz ruhum ise gökyüzüne yücelmişti çünkü ancak onu canlandırabilirdi ,gökyüzü....

Arkanla beraber adım atıyorduk özel uçağına doğru.Türkiye sınır dışına çıkıcaktık evet halletmemiz gereken bir rus mafyası vardı.Akın la görüşemiyordum yanlızca görüntülü konuşabiliyorduk ateş sürekli onun iyi bakıldığını söylüyordu,uçağa binmeden önce ise kimi özel eşyalarımı valizime almıştım ,yanımızda tabiki ateşin yaveri yiğit puştu vardı . Uçağa bindik ve karşılıklı koltuklara oturduk ,birsüre sonra hostesi geldi ve beyaz şarap servis etmeye başladı sexsi hostesi eğilnce ortaya çıkan kalçasını süzdüm ,Ateş sırıtırken yiğit bana ağzını açmış bakıyordu ,ateşin ismi gibi hostesi de ateşliydi sinsice sırıtım ve ateşe orta ve işaret parmağımla gel gel dedim bana doğru eğildi "arkan doğruyu söyle bu kadınla porno veya sakso çektin mi ?"dememle yiğitin ağzındaki beyaz şarabı benim üstüme dökmesi bir oldu ben tiksintiyle yüzümü buruştururken diğer tarftan üstümü siliyordum. "Senin edepsiz ağzını ben emi yok artık,ateş bak bu kadınla yanyana bile kalma ,bu bizi düz yatırıp yan siker "dedi yiğit bunu demesiyle büyük bir kahkaha patlattım .Ateş'se sessiz bir şekilde "kimin kimi sikeceği belli olmaz "demişti.

8 saatlık bir uçuş sonrası parise gelmiştik evet paris hani şu aşıkların ülkesi diye geçinen halbuki haberleri yok ne boklar döndüğünün . Arabayla bir büyük ve lüks bir otele gelmiştik ,mimarisi oldukça güzeldi otelde krem ve altın renglei mevcuttu genelde ve bunun sebebi ise aşıklar ülkesi olmasıydı .Ateş önden yürürken ben arkasından ilerliyodum benim arkamda ise yiğit vardı .Yiğit bavulları getirirken bir taraftan homurdanıyordu kaç kere ateşe küfretti bilmiyorum bile .

Daireye gittik ve yerleştik herkesin odası ayrıydı ve büyük benim odamda genelikle krem ve beyaz rengiydi ama kesin ateş ve yiğitin ki hep siyahdı puştlar ne yani kadınlar siyah sevemez mi .

İkimizde odalarımızda duşlarımızı almıştık ve şu anda plan kuruyorduk.Plan ise basitti ama ateş sürekli abartıyordu ,basit ve kolay olacağını söylememe rağmen inanmıyordu zaten o kimsenin bulamadığı seri katil oydu sanki .

Bebeklerimi yanıma almıştık bu sayede plan çok eğlenceli geçicekti.

Ateş "hazal bu akşam plan başlıyor.Hazırlıklı ol"ateşe kibirli bir bakış attım ve "ben herşeyin en iyisini bilenim sexsi puşt"ateş göz devirirken ben sinsice gülümsüyordum bunu bedeli olcak arkan diyerek ateş anlamış olacak ki gülüşü soldu ve "sus arkan sus sikecek bu seni ...gerçi istediğin bu ama ,aaah sikeyim"dedi ve yürüyerek odadan çıktı.

Akşam vakti

Herşey hazırdı ,Şu anda ise rus mafya vicolas gragor'ın yer altındaki mahzenindeydik ,tek ateşle ben değil bide halisilasyonlarımızla beraber mahzendeydik.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 23, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MEDUSA (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin