•°•Giriş•°•

26 5 0
                                    

İlk bölüm hep kritik olur ama umarım seversiniz. Keyifli okumalarr

^^^^^^^^^^

Hepimiz bize veda eden tarih hocamızı alkışlıyorduk ve hepimiz seneye birbirimizi seviyormuş gibi davranacaktık bunu bilmemize rağmen birbirimizle vedalaşmıyorduk çünkü herkes birbirinden nefret ediyordu.

11. sınıf sonunda bitmişti ve herkes dışarı çıkmış müdürün balkon konuşmasını sıkılarak dinliyordu. Ben ise bir an önce tatile gidip kafa dinlemek için can atıyordum. Tarih hocasıyla vedalaştığıma üzülmüştüm buraya sadece 5 hafta ders vermeye gelmişti ama hayatımdaki en iyi ve en sevdiğim tarih hocası olmuştu çünkü ben 11 senelik eğitim hayatımda ilk defa tarih anlamıştım.

Geçen dönem çok çalışıp takdir almaya çalışmıştım ama teşekkür almıştım. Lise için belge almak çok iyi ama benim için teşekkür çok iyi değil. Bu dönem pek çalışmadım sadece dersi derste dinleyerek taktir aldım. İstediğim tatili fazlasıyla hak ettim yani.

İstediğim şey ailem için geleneksel bir şeydi ama benim için değildi. En yakın arkadaşımla farklı şehirlerde oturuyorduk ve sadece yazın görüşebiliyorduk.

Babamm arıyor...

Babamın aramasını törende olduğumuz için meşgule atmıştım. Ardından mesaj attı.

Babamm: Kızım karnenin fotoğrafını at bakayım bana

Ben: Baba taktir aldım işte biliyorsun.

Babamm: Biliyorum ama göreyim bir işteyim biliyorsun.

Karnemin fotoğrafını çekip babama attıktan sonra 12. sınıflar kendilerini alkışladılar ve herkes dağılmaya başladı. Biz ise kalabalığın geçmesini bekleyip ondan sonra karne günü klasiği olarak yemek yemeye gittik.

"Cidden kahvaltıda iskender mi yiyeceğiz?" dedi Deniz.

"sen ekmek arası yersin kanka" dedim dalga geçerek.

"Oha mantıklı ben ekmek arası yiyeceğim" dedi Deniz ve ciddiydi. Bu kız beni öldürüyor.

Yemek yedikten sonra bütün genç tayfanın gittiği lunaparka gittik ama çok kalabalık olduğu için sadece çarpışan arabalara binebildik. Çocukluğumdan beri lunaparklara gelmeyi çok seviyordum en eğlendiğim yerlerden biriydi.

Araba sürme aşkımdan dolayı ben çarpışan arabayı kullanmıştım Deniz de yanımda oturuyordu. Deniz aslında çarpışan arabadan ziyade gondol insanıydı ama gondolda çok sıra olduğu için binmemeyi seçmiştik. Bu sıcakta o kadar sıra bekleyemem valla.

Daha sonra kalabalıktan sıkılıp çimlere oturduk ve dedikodu yaptık.

"Kanka sakla beni şurada ki kız bizim akraba hiç çekemem şimdi" dedi Deniz çantasıyla yüzünü kapatırken.

"Deniz nasıl saklayabilirim içime mi sokayım seni?" dedim gülerek. Bunun sonucunda o da bana ters ters bakmakla yetindi.


Hava çok sıcak olduğu için dondurma aldık ve yedikten sonra Deniz evine gitti bende onunla beraber eve yürüdüm.

5 yıl önce:

Dayımın kafe tarzında pastanesi vardı ve hepimiz akşamları oraya oturmaya gidiyorduk. Benim için iyi oluyordu çünkü normalde evden pek çıkan birisi değilim.

Herkes masada otururken ayağa kalktım. "Evet beyler hanımlar bu zamana kadar karne parası almadım ama lisede taktir almak gerçek bir başarı o yüzden pamuk elleri cebe atalım" dedim bizimkilere dönüp.

Mavi GüzelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin