Ω Keyifli okumalar Ω
^^^^^^^^^
"Merhaba" dedim ayakta Melih'in arkadaşlarına utanarak bakarken."Oo Deren hoşgeldiniz nasılsın abicim" dedi Alp abi sandalyesinden kalkıp.
"İyi abi sen nasılsın"
"İyi bende otursanıza ayakta kalmayın" dedi kendi sandalyesini gösterirken. Bende diğer çocuklara bakıp çekinirken Deniz'i tanıştırmak aklıma gelmemişti ama Alp abi kendisi tanışmıştı. Bende yere otururken "Deniz en yakın arkadaşım" diye açıklama tarzında bir şey söyledim.Alp abi "bunlar da" dedi ve orada oturan diğer çocukları gösterdi " Atlas ve Çağlar" diyerek tanıştırdı. Ben ise utanarak merhaba dedim ve Deniz de aynı şeyi söylerken yanıma oturdu. Ortama bir anda sessizlik çökmüştü
"Gençler siz oturun ben evden bir şemsiye daha alayım bir de kamp sandalyelerini alıp geleyim" dedi Melih sessizliği bozarak. Ona bunun için teşekkür borçluydum. Her ne kadar tatlı ve utangaç olmayan biri gibi gözüksem de çok utangaç ve hiç tatlı olmayan birisiydim bence. Sessiz ortamlarda çok gerilirdim o yüzden çoğu zaman ya çok konuşurdum ya da telaşla hareket edip kendimi rezil ederdim.
Allah'tan Deniz yanımdaydı da beni kurtaracak biri vardı. Denizi izlerken Alp abi sessizliği ikinci bozan kişi olarak "Sıla'yı aradın mı Deren?" Diye sordu.
"Yok niye ki" şaşırmıştım. Çünkü Sıla burada değildi ve ne için aramam gerektiğini anlamamıştım.
"Evde o burada uyuyordu ben çıkarken senin geldiğini bilmiyor herhalde" dedi. Bu söylediğine şaşırmıştım çünkü Sıla bana buraya geldiğini söylememişti.
" O bana buraya geldiğini söylemedi ondan aramadım ben onu ya" dedim. Bunu söylerken Çağlar ve Atlas'a baktığımda Atlas Deniz'e bakıyordu Çağlar ise dikkatle beni dinliyordu. Bende bakışlarından utanıp sustum ve Sıla'ya mesaj attım.
Ben: kanka sahildeyim hazırlan istersen Melih geçerken alsın seni Deniz de var.
Telefonun ekranını kapatıp oturmaya devam ederken Alp abi sohbet açtı ve hepimiz sohbet etmeye başladık.
Sıla cevap verdikten sonra Melih'i aradım.
"Efendim Deren"
"Melih gelirken Sıla'yı alsana evden" dedim ve arkadan çok fazla insan sesi gelmişti bir anda.
"Neredesin sen"
"Merkeze indim ya marketten bir şeyler aldım geliyorum şimdi" dedi korna sesleri gelirken.
"Tamam hadi görüşürüz" dedim ve o da aynı şeyi söyledikten sonra telefonu kapattım.
Sıla'ya mesaj attıktan sonra sohbete geri döndüm. Biraz daha konuştuktan sonra Alp abiler denize girmek için ayağa kalktılar.
"Siz gelmiyor musunuz?" Diye sordu Çağlar arkasını dönüp.
"Yok biz eve uğramadık o yüzden mayo giyemedik" dedim. Utangaçlığım sohbet ettikten sonra geçmişti.
"Ne olacak bir şey olmaz kıyafetlerle girin"
"Yok ya gerek yok"
Yanıma gelip elimden tuttu ve beni kaldırdı. "Hadi hadi buraya yüzmeye geldik sonuçta" dedi. Benimle Yeni tanışmasına rağmen bana karşı çok yumuşak davranıyordu. Dışarıdan bakıldığında sert duruyordu. Sessiz biri gibiydi ama sohbet ettiğinizde tatlı birine dönüşüyordu.
Ayağa kalktığımda Deniz'in kalkmasını bekledikten sonra yüzmek için denize girdik.
Biraz yüzdükten sonra Çağlar "kızlar biz ilerideki kayaya gideceğiz ama siz burada bekleyin isterseniz" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi Güzel
AdventureBir şeyle ilgilenirken unutuyoruz dertlerimizi, bizi üzen şeyleri. Bir nevi kaçıyoruz aslında, başka şeylerle ilgilenip kafamızı dağıtıyoruz. Fakat dertlerimiz en olmadık yerde ve zamanda vuruyor bizi. Kaçtığımızı sandığımız şeyler peşimizde dolaşıy...