Γεια σας! Χρόνια πολλά σε όλους και κυρίως σε όσους γιόρταζαν εχθές. Ελπίζω να περάσατε υπέροχα με τα πρόσωπα που αγαπάτε και σας αγαπούν. Ήθελα να ανεβάσω εδώ και πολλές μέρες, αλλά επειδή βρίσκομαι διακοπές ήταν πολυ δύσκολο.
Δυστυχώς, αυτό που θέλω να σας πω είναι ότι για λίγο καιρό θα σταματήσω την ιστορία. Η αλήθεια είναι ότι έπρεπε να το κάνω εδώ και πάρα πολύ καιρό αυτό, απλά το καθυστερούσα.
Στο δεύτερο εξάμηνο της σχολής έγιναν πάρα πολλά πράγματα στις διαπροσωπικές μου σχέσεις με αποτέλεσμα να με ρίξουν πολύ ψυχολογικά. Αυτό φυσικά είχε σαν αποτέλεσμα να επηρεαστεί η έμπνευση μου και δεν είχα καθόλου όρεξη να γράψω, για αυτό και σταμάτησα να γράφω μέχρι να τελειώσει το δεύτερο εξάμηνο, νομίζοντας ότι αν πάρω ένα διαλλειμα θα μου κάνει καλό. Και πράγματι μου έκανε καλό, αλλά αμέσως μόλις τελείωσε η εξεταστική συνέχισα την ιστορία μου χωρίς όμως να νιώθω ότι έχει επιστρέψει η έμπνευση μου.
Όλο αυτόν τον καιρό συνεχίζω να γράφω κανονικά, όμως νιώθω τεράστια πίεση γιατί δεν έχω καθόλου έμπνευση να γράψω και το μόνο που σκέφτομαι είναι ότι πρέπει να έχω τελειώσει ένα κεφάλαιο μέχρι την Κυριακή. Όλες αυτές τις μέρες που ελέγχω τα κεφάλαια νιώθω ότι ο τρόπος γραφής μου είναι απαίσιος, ότι μερικά σημεία θέλουν περισσότερο συναίσθημα ή λίγη περισσότερη λεπτομέρεια ή ότι πρέπει να εκφραστούν με άλλο καλύτερο τρόπο αλλά πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω για να το διορθώσω. Οπότε συνέχιζα την ιστορία όχι επειδή ήθελα να γράψω, απλά επειδή ένιωθα πίεση και ήθελα να έχω ανεβάσει μέχρι την Κυριακή.
Για αυτήν την ιστορία από την αρχή είχα πάρα πολλές προσδοκίες και ακόμα έχω. Και το θεωρώ άδικο να τελειώσω την ιστορία και τα μισά κεφάλαια να μην αντιπροσωπεύουν εμένα σαν συγγραφέα και να τα γράψω σε μια στιγμή που δεν είχα έμπνευση. Η ψυχολογική μου κατάσταση πλέον είναι μια χαρά και νόμιζα ότι το ίδιο θα συνέβαινε και με την εμπνευση μου, αλλά έκανα λάθος γιατί εγώ η ίδια το εμπόδισα να γίνει με την πίεση που ασκούσαν από μόνη μου στον εαυτό μου.
Προφανώς και θα την τελειώσω την ιστορία. Έχω πάρα πολλά ακόμα να γράψω και υπάρχουν πάρα πολλά που πρέπει να συμβούν ακόμα μέχρι να την τελειώσω. Απλά δεν ξέρω πότε. Θα ξαναξεκινήσω να γράφω όταν νιώθω ότι πραγματικά θέλω να γράψω.
Συγγνώμη σε όλους είμαι σίγουρη ότι σε κανέναν δεν αρέσει αυτό αλλά ξέρω ότι είναι το σωστό. Θα επιστρέψω με πολύ καλύτερη διάθεση, όπως πάντα επιστρέφω και εννοείται ότι θα τελειώσω την ιστορία.
Εύχομαι να περνάτε υπέροχα και να κάνετε πάντα ότι πραγματικά θέλετε για να μην μένετε με απωθημένα. Σας ευχαριστώ για όλη την υποστήριξη και όλη την αγάπη που δείχνετε στο βιβλίο!
-Νικολέτα
ESTÁS LEYENDO
Abused
Ciencia FicciónΟδυνηρή θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η ζωή της Αγάπης,η οποία κακοποιείται σωματικά και ψυχολογικά από τον παιδικό φίλο και σύντροφο της,Άγγελο.Η ζωή της όμως θα αλλάξει ολοκληρωτικά όταν γνωρίσει τον Αχιλλέα,διοικητή του πασίγνωστου νοσοκομείου "M...