Πριν από 4 χρόνια
Άκουσα την πόρτα να ανοίγει και κοίταξα προς τα εκεί βλέποντας τον Άγγελο να μπαίνει μέσα. Αμέσως του χαμογέλασα. Μου έριξε ένα βλέμμα ουδέτερο και έσκυψε βγάζοντας τα παπούτσια του και αφήνοντας τον χαρτοφύλακα του πάνω στο τραπεζάκι μπροστά από την πόρτα.
Χωρίς να πτοούμαι από την αντίδραση του τον πλησίασα με το χαμόγελο να μην φεύγει από το πρόσωπο μου.
"Πώς ήταν σήμερα η δουλειά αγάπη μου;". Τον ρώτησα.
"Βάλε μου να φάω". Με προσπέρασε και το χαμόγελο μου χάθηκε.
Ήταν πάλι μια από τις μέρες που ο Άγγελος ήταν απόμακρος απέναντι μου χωρίς να καταλαβαίνω τον λόγο.
Πήγα στο δωμάτιο μας και τον είδα να αλλάζει ρούχα.
"Συμβαίνει κάτι;". Τον ρώτησα φανερά αγχωμένη με την αντίδραση του.
"Αγάπη είμαι πάρα πολύ κουρασμένος για να καθίσω να συζητήσω μαζί σου αυτή τη στιγμή". Ψέλλισε χωρίς να με κοιτάζει.
"Είσαι σίγουρος; Απλά αυτές τις μέρες φαίνεσαι να έχεις κάτι και πάντα λες ότι είσαι κουρασμένος. Έχω κάνει κάτι που σε πείραξε χωρίς να το καταλάβω;". Τον ρώτησα και στριφογύρισε το βλέμμα του.
"Αγάπη θες να με νευριάσεις γαμώ το κέρατο μου;". Φώναξε και σταμάτησε ότι έκανε καρφώνοντας τα μάτια του πάνω μου.
Το βλέμμα του με έκαψε και αναπήδησα από την απότομη αλλαγή της συμπεριφοράς του.
"Εννοείται και όχι. Δεν έχω κανέναν λόγο να κάνω κάτι τέτοιο". Ψέλλισα διστακτικά προσπαθώντας να καταλάβω τι έχει.
"Ωραία αφού δεν έχεις λόγο να κάνεις κάτι τέτοιο φύγε από το δωμάτιο γιατί μου ανεβάζεις την πίεση. Κάνε μου την χάρη". Μου γύρισε την πλάτη και τα λόγια του ήταν σαν μαχαίρι στην καρδιά μου.
Βγήκα από το δωμάτιο πληγωμένη χωρίς να ξέρω τι συμβαίνει μαζί του. Τι έχει πάθει;
-----------------------------
"Αγάπη θα σε ρωτήσω άλλη μια φορά ήρεμα. Που ήσουν;". Με ρώτησε ξανά. "Γιατί σίγουρα στην καφετέρια δεν ήσουν".
Η ανάσα μου κάθισε στον λαιμό μου και ένιωσα φόβο να με καταβάλλει. Σε παρακαλώ πες μου ότι δεν είναι αυτό που νομίζω.
"Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς". Ψέλλισα, αλλά αυτό επέφερε μόνο τον θυμό του.
Το ελεύθερο του χέρι σηκώθηκε προς τα πάνω και με χαστούκισε δυνατά. Δάκρυα συσσωρεύτηκαν στις άκρες των βλεφάρων μου, αλλά προσπάθησα να μείνω δυνατή. Αλλά η στάση που βρίσκομαι αυτή τη στιγμή με κάνει να νιώθω τελείως αβοήθητη.
KAMU SEDANG MEMBACA
Abused
Fiksi IlmiahΟδυνηρή θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η ζωή της Αγάπης,η οποία κακοποιείται σωματικά και ψυχολογικά από τον παιδικό φίλο και σύντροφο της,Άγγελο.Η ζωή της όμως θα αλλάξει ολοκληρωτικά όταν γνωρίσει τον Αχιλλέα,διοικητή του πασίγνωστου νοσοκομείου "M...