kai
BENIM EVIMDE
BENIM YATAGIMDA
NE HAKLAyeonjun
😁😁😁kai
oldunuz mu simdiyeonjun
hayir
bana karşı bir şey hissetmiyormuşkai
😁😁😁kanka
sictin yaniyeonjun
yooookai
yoooyu gwtune sok
herifle sapir supur opusup sonra hicbir
sey olmamis gibi devam mi ediceksiniz surekliyeonjun
bilmem
ben bardağın dolu tarafına bakıyorum
sana şans veriyorum demeye çalışıyor bence🤨kai
o dolu kismi beom yuzune dokup
bi de ustune tukurcek gibi geldi de neyseyeonjun
beom yapmaz.
o degil de
sen soobinle ne iskai
sana imaj degisikligi lszim
bu ezik personandan kurtulman gerekyeonjun
HUENINGkai
of tamam sus
biraz yakinlastik aksamlari oyun
giriyoruz falanyeonjun
anladımkai
yeonjun
rahatsiz olmadin di mi.yeonjun
hayir?? ne alakakai
beomgyu ile yakinlar diye dedimyeonjun
bu benim işime gelir sanki
😉 😉 😉kai
tamam simdi assa in isimiz varyeonjun
ne-
"oldu mu sence?" kai gözlerini devirdi, yeonjun'un ellinci soruşu falandı. "oldu dedik ya." saat daha dokuz bile değildi ve beraber okula yürüyorlardı. yeonjun kendine bakıp elindeki telefonu cebine koydu. saçını boyattıktan sonra ilk defa okula gidiyordu ve gergindi, daha önce siyah saç kullanmamıştı.
"beomgyu beğenir merak etme, araştırıp seçtim rengi." kai gülümseyerek kolunu yeonjun'a attı.
"bu kadar iyiliği sadece soobin'i sana ayarlamam için yapıyorsun diye korkuyorum cidden."
"onun için senin yardımına ihtiyacım yok canım." yürümeye devam ettiler, yeonjun okula girmeden önce sigarasını yaktı. kai burnuna gelen kokuyla yüzünü ekşitmişti.
"sana bir plan lazım biliyorsun değil mi yeonjun?"
"ne planı?" yeonjun yakındaki bir banka oturdu. zehiri içine çekerken rahatladığını hissediyordu. sanki o an omuzlarındaki yük kayboluyordu.
"beomla biraz vakit geçir, beraber ders çalışın, yemeğe gidin.. ne bileyim işte." kai ayağıyla önündeki taşla oynuyordu ve açıkçası yeonjun'un dediğini yanlış anlamasından korkmuştu. o kimseden akıl almayı sevmezdi, kendi kafasında sonraki elli hamlesini hesaplardı ve sadece doğru zamanı beklerdi.
yeonjun okulun önündeki kalabalığı fark edince sigarasını yere attı ve söndüğünden emin oldu. kai cevap alamadığı için yavaş adımlarla onu takip ediyordu.