Eiji koltukta uyuya kalan Ash'ın üstünü örtmüş ve odasına gidip uyumuştu fakat uyandığında Ash'ı yanında onunla birlikte uyurken görmüştü. Eiji hızla doğrularak tepki verdiğinde Ash saniyesinde ayağa kalkmıştı ve eli belindeydi, olmayan silahını almaya çalışıyordu.Eiji'yi gördüğünde derin bir nefes çekmiş ve tekrar yatağa yatmıştı, garip bir durum yokmuş gibi.
"Ash koltukta uyuyordun?" Eiji onu istemediğini düşünmesin diye en uygun soruyu seçmeye çalışmıştı.
"Eiji balkabaklarından nefret ediyorum ve senin kocaman bir balkabağı süsün var." Ash'ın verdiği cevaba Eiji gülerek tepki vermişti.
"Ash avcum kadar bir masa süsü sadece. Bu gün kaldırırım onu, söz." Eiji gülmeye devam ederken Ash, Eiji'ye kısık gözlerle bakıyordu.
"Çok kötüsün." Ash'ın dediği tek şey bu olmuştu, ardından arkasını dönüp uyumaya devam etti.
Eiji, Ash'ın bu halini oldukça sevimli bulmuştu. Elini Ash'ın saçlarını okşamak için uzattığı sırada vaz geçip ayağa kalktı ve mutfağa gidip kahvaltı hazırlamaya başladı.
Bu gün 12 Ağustostu, Ash'ın doğum günü.
"Alışverişe gitmem gerek." diye düşündü Eiji fakat Ash kesinlikle onunla birlikte gelmek isteyecekti ve sürpriz doğum günü için evde Ash'ın olmaması gerekirdi. Telefonunu eline aldı ve Shorter'a mesaj yazdı:
Eiji: Shorter, bu gün Ash ile birlikte dışarı çıkabilir misin?
Kısa sürede Shorter yanıtlamıştı.
Shorter: İnan bana bu gün bunu sormak için seni arayacaktım.
Eiji: Bu çok iyi oldu işte.
Shorter: Doğum günü hazırlıkları değilmi?
Eiji: Shorter sende unutmamışsın!!
Shorter: Unutmam mümkün gibi mi görünüyor dostum?
Eiji: Hayır~~
Shorter: Kimleri davet edeceksin? Ben çoktan davetlilere adımı yazdırdım diye düşünüyorum.
Eiji: Shorter tabi ki davetlisin!
Diğer davetliler ise Skipper ve Sing. Biz bize yeteriz diye düşünüyorum.
Shorter: Blanca? Çok uzakta gerçi...
Eiji: Davet etmeliyim değil mi?
Shorter: Eiji bence onu davet etmelisin. En azından davet edilmesi bile onun için yeterli olur.
Eiji: Sanırım haklısın.
Shorter: Her neyse sana kalmış kimi davet ettiğin. Ben Sing ve Skip'e haber vereyim.
Eiji: Desteğin için teşekkürler Shorter~ Bizim Eve gel Ash ile birlikte çıkın.
Shorter: Sen iste yeter ki dostum ne demek!
Hemen geliyorum.
Eiji yüzünde ki tebessümün mükemmelliğin farkında olmadan Ash'ı yanına gitti ve üstündeki battaniyeyi çekiştirmeye başladı ama Ash battaniyeyi sarmalamış durumda olduğundan oldukça güçtü.
"Ash! Uyanmalısın."
"Ash kalksana!"
Ash uyandığında sinirle Eiji'ye bakıyordu ama hiç bir şey demiyordu. İsteksizce ayağa kalktı ve açılan üstünü düzeltti. Eiji'ye döndüğünde kendisine gülümseyerek baktığını fark etti, gülümseyişi ister istemez hoşuna gitmişti. Sanki herkesin aşık olabileceği bir gülümsemeymiş gibi hissetti o an.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Banana fish - Ash x Eiji ✔
Fanfic• Ash ve Eiji için animenin devamı olan bir mutlu son • Herkes, Ash'ın öldüğünü düşünüyordu hatta haberlere bile çıkmıştı. Eiji bunu öğrendikten sonra Japonya'da yalnız bir hayat sürmeye devam eder. Yalnız başına yaşadığı evin kapısı bir gün beklenm...