1.4

13.4K 602 146
                                    

Kara Malikanesinden'

Yalın''yaptığınızı beğendiniz mi?. Sen Pelin Yalgıya diyorsun ya asıl sen bu evin huzurunu bozuyorsun. Ama bunu hiçkimse görmüyor. Ben senin yerin de olsam korkardım neden biliyormusun Yalgı inatçı bir kadın ve inan dediklerinin hepsini yapacak. Senin çok güvendiğin ailen de bugün ki gibi izleyecek. Ne güzel dedi Yalgı siz de anne-baba olma olgunluğu,siz de de abi-kardeş olabilme potansiyeli yok. Sen Doruk sen utanmadın mı hiç o sözleri söylerken. Ablan olarak kabullenme o kısmını boşver. Senin karşın da ki bir kadındı sen bir kadına sürtük demeye utanmadın mı?
Neyse Doruk gerizekalı ya siz Pelin sen de bir kadınsın, Lodos abi sizler,siz değilmiydiniz kadın haklarını savunan ne oldu şimdi Yalgı kadın değil mi? Ama yok siz herkesi Pelin gibi güçsüz, zayıf, ağlak olarak gördüğünüz için sırf Yalgı güçlü bir kadın olduğundan ona hakaret etmekten sakınmadınız. Anne baba bu siz bunlar da yetiştirdiğiniz çocuklar. Ben sizi asla affetmedim, bu ev de sırf Yalgı için kalıyordum. Her geldiğin de göreyim diye fakat artık ben size katlanamıyorum Yalgı da buraya gelince ki geleceğini sanmıyorum bura da olurum. Benim sizin gibi bir ailem yok,olamaz da. ''

diyerek evden çıktı.
Pervin hanım ağlamaya başladı.

Zehra ''Pervinciğim canım sakin ol.''

Erhan ''Pelin güzel kızım sen de yoruldun hadi odana çık''

Pelin odasına çıktı. Korkuyordu içten içe karşısında ki kadın bunca zamandır tanıdığı Yalgı değildi. Zaten Yalgı etrafına tehlikeli ve ürkütücü bir aura yayıyordu.
Herkes salon da oturmuş düşünüyor du.

Aren''Kadın resmen mafya çıktı ya. Abi siz bu kadını daha önce görmediniz mi? Tanımıyormusunuz?.''

Lodos''Tanısak söylerdik herhal de.''

Karan''Ben araştırmalarını söyledim az sonra belge gelince öğreniriz kim olduğunu.''

3 saat sonra.
Bedir Karan beyin dediği gibi Yalgı Mariano hakkın da araştırma yapmıştı. Daha derinlere inebilmek için eski istihbaratçı arkadaşından yardım almıştı.

''Karan bey istediğiniz belgeler''

diyerek elindeki dosyayı Karana uzattı.

Karan''tamam Bedir sen çıka bilirsin''

Karan''Belgeler geldi''

Şeref '' hadi salona geçelim de öyle bakalım''

Herkes onaylayarak salona geçip koltuğa oturdular Karan dosyayı okumaya başladı.

-Yalgı Mariano 26 yaşın da.
-Ingiltere Oxford işletme mezunu,Harvard da yüksek lisans yapmış.
-Oyuncu-Manken ve Şirket yönetiyor.
-Annesini 10 yaşındayken birlikte oldukları bir saldırı da kayb ediyor.
-15 yaşın da ülkeyi terk ediyor.
-Yıllardır yurtdışın da yeraltı dünyasını temsil ediyor. Kendi kurduğu bi kurum var.Çok geniş bağlantıları var.
-26 yaşın da Türkiyeye kesin dönüş yaptı.
-Çok iyi dövüşür her silahı kullana biliyor.
-çapkın bir kadın

Freya''Arkadaşım mafya çıktı ya.''

Herkes bu konu hakkın da konuşuyordu.

Freya telefonu çalınca koltuktan kalkarak arayana baktı tanımadığı numaraydı.

Freya''Alo?''

Araf''Freya benim Araf.Yalgı orada mı?''

Freya''Hayır değil çıkalı saatler oldu. Neden sordun eve gelmedi mi?''

Araf''Allah kahretsin! Hayır gelmedi. Ben Yalgıyı arıyorum bulunca haber veririm''

Freya''Bekle ben de geliyorum neredesin sen?''

Yalgı Beria Mehru Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin