Nazywam się Harper i mam 16 lat. Od kąd tylko pamiętam należę do cyrku, który niestety nie występuje jak inne cyrki. Zapytacie dlaczego? Otóż sama nie znam odpowiedzi,ale wiem jedno są dla mnie jak rodzina, Papi najstraszy z wszystkich jest dla mnie jak ojciec, chociaż czasami ma swoje gejowskiej tiki, Kedamono wilk który jest dla mnie bardzo potulny, dobrze się dogadujemy, Popee blond włosy chłopak w czapce z uszami królika i stroju w różowo białe paski z kocim ogonem, zazdrosny o sztuczki zawsze musi być lepszy i ma czasami swoje tiki zazdrości. Zwykle kończy się na tym że Kedamono oberwie, albo ja musze go uspokajać, Eepop wyglądem przypomina Popee ale ma kolory Kedamono, ma bardzo podobny charakter do Kedamono, Onomadek różowy wilk który bardzo przypomina Popee też ma swoje tiki zazdrości, no i ja. Wszyscy żyjemy w tak jakby cyrku ale nie występujemy. Może teraz opowiem coś o sobie. Ja specjalizuje się w graniu na gitarze oraz gimnastyce, jestem bardzo rozciągnięta i to ja zazwyczaj uspokajam Onomad'ka i Popee'a.
Mam czarno-białe włosy, fioletowe oczy i chodzę w płaszczu który ma kolor wyblakłej zieleni,i różową spudnice oraz kremową koszule. Noszę też czarne nad kolanówki i czarne buty._______________________________________
Ps. W mojej książkę Onomadek i Eepop są płci męskiej.
CZYTASZ
królicze Łapki || Popee The Performer || Popee X OC ||
FanfictionTo moja pierwsza książka ,którą chyba skończę w całości [ w tym opowiadaniu wcielasz się w OC] (Książka Aktualnie w zatrzymaniu)