8

19 2 0
                                    


Stałem tak z kilka minut jestem pewny że z 10. Nie rozumiem co się ze mną dzieje Harper jest dla mnie jak siostra i zdążyło mi się pierwszy raz coś takiego poczuć ,ciepło w sercu i na policzkach.
Postanowiłem obmyć twarz żeby się uspokoić.

Następnego dnia

Wstałem trochę później niż wszyscy, nie mogłem spać i myślałem o sytuacji z wczoraj. Szczerze troche bałem się spotkać z Harper, ale w końcu musiałem wyjść z namiotu.

Akurat szedłem w stronę Onomadka I Eepopa z twarzy onomadka wyglądało na to że wynalazł jakiś nowy trik i chce go przetestować, więc postanowiłem dołączyć j pokazać im że umiem go lepiej.

Pov.Harper

Wczoraj odrazu poszłam spać po rozmowie z Papim. Długo nie mogłam zasnąć. Nie wiem co mi do głowy trafiło żeby pocałować Popeea myślałam że serce mi wyskoczy.

Aktualnie leżałam z Kedamono na leżakach i oglądałam jak Onomadek rozmawia z Eepopem, wygląda na bardzo podekscytowanego. Trochę się martwię bo jego usmiech nie znaczy nic dobrego. Nagle zauważyłam jak Popee idzie w ich stronę i zaczynają rozmawiać. Zobaczyłam usmiech Popee i już wiem że będąc coś testować.

Postanowiłam znaleźć Papiego, zazwyczaj przebywa w tak zwanej "świątyni" która znajduje się w jego namiocie pełno tam świec.
Gdy byłam blisko jego namiotu zapytałam czy mogę wejść, odpowiedź dostałam bardzo szybko prawie odrazu.

- Papi przepraszam że ci przeszkadzam ale boje się że Popee z Onomadkiem coś zrobią -. Gdy skończyłam mówić spojrzałam się na niego i patrzałam jak przestaję medytować i wstaje.
- Dziękuję że przyszłaś nie wiadomo co im do głowy może przyjść, a teraz chodźmy musimy ich pilnować -. I ruszyliśmy w stronę chłopaków. Zazwyczaj zawsze idę do papiego bo nie dam rady ich uspokoić jak on.

królicze Łapki || Popee The Performer || Popee X OC ||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz